wirrumsen Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Hei, jeg lurer på hvordan man tolker understellsnummeret? Vil gjerne finne ut årsmodell på bilen min, og gjerne mer eksakt når den er produsert. Bilen: 3-serie E36 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Hei,jeg lurer på hvordan man tolker understellsnummeret? Vil gjerne finne ut årsmodell på bilen min, og gjerne mer eksakt når den er produsert. Bilen: 3-serie E36 Hvis du tar de siste 7 bokstavene/tallene i nummeret og trykker inn på denne siden, så skal du få vite når den er produsert, hva slags motor den har osv. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirrumsen Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Hvis du tar de siste 7 bokstavene/tallene i nummeret og trykker inn på denne siden, så skal du få vite når den er produsert, hva slags motor den har osv. Takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg