Gå til innhold

Mercedes???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by fcuk

Dagbladet, hakke helt peil på bil nei :rolleyes:

Jeg gikk i samme klassen som journalisten Oliver Orskaug på Høgskolen i Volda. Han er en av de jeg har møtt som har minst greie på bil!

Den forrige journalisten de hadde, Hanne Hattrem, var OK. Men hun virker å ha gått tilbake til Motor.

Før henne igjen hadde de Knut Moberg, en hyperkverulerende overtabloid idiot, som til slutt fikk sparken...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Før henne igjen hadde de Knut Moberg, en hyperkverulerende overtabloid idiot, som til slutt fikk sparken...

Vet jeg har hørt det navnet før, er han jornalist for Bil eller noe sånt nå?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var jo DEFINITIVT den styggeste merca jeg har sett ever,.

men.. Ble ikke en SLR håndlaget av en polakk for et år tilbake?... mener å ha lest noe om det skjønneru...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Vet jeg har hørt det navnet før, er han jornalist for Bil eller noe sånt nå?

Knut Moberg driver gjennom sitt selskap Synergi (tror jeg det heter) med å lage bruktbilguider..

Prisnivået i de guidene er stort sett helt på trynet, og det er de prisene blant annet dinside.no bruker, BCA Autoauksjon bruker både de og rødboka, massevis av folk bruker boka til Moberg, den fører til at massevis av folk blir lurt hver dag, da den ikke oppgir salgspris, men på ruta prisen, som som regel er høyere enn salgspris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Knut Moberg driver gjennom sitt selskap Synergi (tror jeg det heter) med å lage bruktbilguider..

Prisnivået i de guidene er stort sett helt på trynet, og det er de prisene blant annet dinside.no bruker, BCA Autoauksjon bruker både de og rødboka, massevis av folk bruker boka til Moberg, den fører til at massevis av folk blir lurt hver dag, da den ikke oppgir salgspris, men på ruta prisen, som som regel er høyere enn salgspris.

Stemmer :)

Faren min mener også at det er bare piss det han skriver og ikke kan samenlignes med noe. Noe man også ser ved å kaste et kjapt blikk på den boka hans.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider