Gå til innhold

Blir vel ikke upopulær..

Ranger emnet

Ayapuri

Anbefalte innlegg

Originally posted by boXer

Da bryter du copyright lov.

Du får kjøpe når de kommer.

Det virker kanskje ubetydeligt. Men om alle skulle gjøre på den måten istede for å kjøpe offeisell (når de kommer) så blir det kanskje ikke mer forum.

vel..jeg ser ikke så mange her nede som er på bilforumet..og om jeg reklamerer litt for forumet spiller det vel ingen rolle?

slik mitt syn er på det, så er det jo bare bra for forumet sin del at jeg gjør det. bryter dessuten ingen copyright..jeg stjeler jo ikke logoen dems, for så å bruke det til noe annet enn det det skal brukes til. Jeg kjører fri reklame for bilforumet.

om du skulle kjøpt en coca-cola reklame fra en bildekor forhandler..for så å paste den på ruta..så bryter man ikke copyrighten fordi man kjøpte den et annet sted.tror heller coca-cola er glad til jeg, for at du i det hele tatt gidder å reklamere for dem :)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare kjøpe et offisielt klistremerke når det kommer da ? Skjønner ikke helt problemet jeg... Du slipper styret med å produsere det selv....

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare bilforumet.net logoen som er øverst på siden..30 cm lang..og gjennomsiktig bakgrunn. kan heller kjøpe en til da når logoene kommer ut..bruker det som foreløpig reklame for siden.og jeg produserer ikke selv.hehe.men det koster meg nesten ingenting å få bildekor til å ordne for meg..men kan godt kjøpe en til da de kommer ut..

ettersom jeg også flytter snart, etterlater jeg bilen til muttra..så skal jeg skaffe meg ny bil..er vel ikkeno galt at muttra putrer rundt med logoen. hehe

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Originally posted by CesiuM_e

Om det er snakk om den der oppe så ser jeg ingen copyright-tegn uansett.. :rolleyes:

I føle åndsverkloven trenger det ikke stå noe som helst form for copyright tegn på åndsverk. Det er copyright automatisk...

Så desså...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor dras denne opp igjen?

over en måned siden sist kommentar..men ok..den "reklamen" er av liten skrift..står øverst i frontruta på passasjersiden..så den passer fint inn.med stripa som bakgrunn..ser pent ut med clean stil :)

og skal eierne saksøke meg pga copyright så får de bare gjøre det..høres helt uti skauen ut..men ok! :D

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider