Marius Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Jeg har Openwater bare. Noen erfarene her? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Jeg dykker, og det er ekstremt moro! Har en far og en bror som også dykker. Også bare OWD - Far og bror tok det på Hydra og jeg tok det på Dykkersport.. Hvor tok du lisensen? Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Det er derfor Marius laga "Off Topic" greiene.. Så han kunne snakke om dykking:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Faktisk noe jeg kunne tenkt meg å prøvd, hvor mye ca må man ut med for et dykkekurs? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg har også OWD, men jeg har ikke dykket på et års tid nå, da. Jeg tok det på Dykkersport, og der kostet det vel rundt 2500,- pluss Snorkel, maske og føtter (fra ca. 1500,-) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Det er ekstremt moro! Litt vektløshet skader ikke.. Under dykkerkurset mitt fant vi en gammel Opel.. Så ut som om den hadde ligget der en god stund.. Noen av folka tok ut kassetten og gjett hva det var? Det var Rune Rudberg - Ut Mot Havet.. hehehehe!! Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg har Openwater bare. Noen erfarene her? advance openwater her Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg dykker. har bare open water da. Det er ganske gøy å dykke og jeg vil annbefale det til alle. Koster vel ca 1700kr for et relativt rimelig kurs + abc utstyr (1000-1500 kr) har jævelig lyst til å dykke i narvik (masser av vrak fra ww2) men da må man vel ha advanced openwater. (har ikke så mye penger å spandere på dykking da jeg er student) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Open water her og. Sesongen begynner nå, glder meg masse :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg dykker. har bare open water da. Det er ganske gøy å dykke og jeg vil annbefale det til alle. Koster vel ca 1700kr for et relativt rimelig kurs + abc utstyr (1000-1500 kr) har jævelig lyst til å dykke i narvik (masser av vrak fra ww2) men da må man vel ha advanced openwater. (har ikke så mye penger å spandere på dykking da jeg er student) Må nok ha AOWD med Vrakdykking da ja.. Har vrakdykka i malta, og det er noe å anbefale! Ekstremt mye å se, og fikk ikke sett alt på 2 uker enda vi dykka 11 av 14 dager.. Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Gikk et program nå om haidykking på Bahamas. Jeg gjorde dette selv på mitt 5 dykk :D Absolutt og anbefale, men ikke så skremmende som hu på NRK i dag skulle ha det til. Har vel noen bilder fra det om noen er interesserte :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Gikk et program nå om haidykking på Bahamas. Jeg gjorde dette selv på mitt 5 dykk :D Absolutt og anbefale, men ikke så skremmende som hu på NRK i dag skulle ha det til. Har vel noen bilder fra det om noen er interesserte :D Ja, sleng dem uti :) Hvem på NRK? Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Open water her og. Sesongen begynner nå, glder meg masse :) Er bedre å dykke på vinter'n enn om sommer'n mange steder ;) Har Open water Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Er bedre å dykke på vinter'n enn om sommer'n mange steder ;) Har Open water Jo. det er sannt, men det er så mye hyggeligere med allt rundt dykket på sommeren :) Noen fler som sliter med å glemme å pisse før man går i vannet? Heheh, tror jeg må opp på hvert andre dykk for å pisse :klovn: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Må nok ha AOWD med Vrakdykking da ja.. Har vrakdykka i malta, og det er noe å anbefale! Ekstremt mye å se, og fikk ikke sett alt på 2 uker enda vi dykka 11 av 14 dager.. På det vraket uttafor eller i Valetta der? Der har jeg også dykka:) Har Advanced Open water diver, er utrolig gøy! Har bare dykka på Malta og i Thailand, i thailand var det mye fine fisk å se:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg