einsereier Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 skulle bestille ny speedowire idag, men den gikk vist ut i 2005!!!! hvor får jeg tak i en nå da? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 få han autotune til å kjøp corradoen min, så kjøp wire hos han;) Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 jada du:) e jo ikke e såm sæll bil mæn du. push litt på så bi dæ sekkert Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Det blir så jævli langt å kjør mæ henger! Trur faktisk at e har ein speedometervaier på lur! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Det blir så jævli langt å kjør mæ henger!Trur faktisk at e har ein speedometervaier på lur! nån såm har dæ fint då:) ska du kvitt d mæn? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 kikket litt på greierne idag å vaieren er ikke gått av men pinnen som skal i kassa er borte. så var det gjort noe jalla rep der nede, typ med en påsveist mutter og noe epoxylim. derfor skulle jeg hatt den delen som man skrur vaieren fast i på kassa . Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Treng ikke 2, så tja. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 du som kjøpt rr sin raddo? såg den gikk før 7 laken. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Nei Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 du har vel kanskje girkasse liggende også? da har du alt jeg isåfall alt jeg trenger:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Har nettopp solgt 2 gearkasser Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg