ovlov86 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg vil klage på rust. Dårlig oppfinnelse. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg vil klage på rust. Dårlig oppfinnelse. den holder jeg med deg på. kjører mercedes, sier vell alt:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Vil klage på pollen, og pollenallergien min, og de "nye" allergitablettene jeg fikk, som gir meg veldig vondt i hodet, og ellers ubehag i hele kroppen. Skal slutte med dem nå, og heller skaffe noen andre.... Irriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Kvinnfolk i trafikken! angry2 (A) håper jeg ikke såret noen nå.. er sikkert et fåtall av dere som kan kjøre! JEG har bare ikke møtt noen enda :D Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Er suulten! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Leser teori på CE-lappen... sitter med stuebordet fullt av utregninger... fy faen så kjedelig... *klø seg i hue* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Vil klage på folk som holder seg til et bilmerke av prinsipp og påstår at det er det eneste som funker, og er bedre enn alle andre bilmerker i alle grener.. spesielt volvofolk har en tendens til det. (ikke noe galt om volvo) så må jeg klage på alle dubbelt avgiftene i dette landet, først skal du tjene penger, for så å skatte 1/3, når du har gjort det, så betaler du moms på alt du kjøper.. er du heldig så er det miljeavgift også! GRRRR! spess biler da seff. så vil jeg kalge på folk som skriver dialekt på forum og andre skrivemedier! jeg er trønder, men trønders er ikke et skriftmål! ARGH! ellers har jeg det ganske bra og lite å klage på :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Klager på at alt koster penger så mye penger angry2 Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg vil klage på rust. Dårlig oppfinnelse. Jeg kjører Opel så jeg vil også si meg enig i den:fuckme2: :pisser: Avgifter på alt vil jeg også klage på! Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hater klassen je går i, hater AUDI(Alt Utenom Dæ Intelligente), så hater je å vente på ting. Så hater je sosser framfor ALLLT!!!!!!!ÆÆÆÆSJ, vi ler av dere!!! Hater reglane norge har, avgifter og faen. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hater klassen je går i, hater AUDI(Alt Utenom Dæ Intelligente), så hater je å vente på ting. Så hater je sosser framfor ALLLT!!!!!!!ÆÆÆÆSJ, vi ler av dere!!! Hater reglane norge har, avgifter og faen. Må si du fikk ut mye aggresjon med det innlegget :well: Vel, vil klage på at TVNorge sender nyhetene mellom de to CSI episodene som går i dag.. Latterlig Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 har en ting å si, dårlie veia i nord, veiavjift skal di fan mæ ha, men kor bi d av veien? æ kjøre på saue sti kvær dag! 1 ting te, hater svartinger som driv å snylte på staten og går kriminelle handlinger! er ikke rasist, men rase bevist!! noen kan jo oppføre sæ å jør en innsats for samfunne, men dem e få!! takk!! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Så hater je sosser framfor ALLLT!!!!!!!ÆÆÆÆSJ, vi ler av dere!!! Vi ler av deg også :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 har en ting å si, dårlie veia i nord, veiavjift skal di fan mæ ha, men kor bi d av veien? æ kjøre på saue sti kvær dag! 1 ting te, hater svartinger som driv å snylte på staten og går kriminelle handlinger! er ikke rasist, men rase bevist!! noen kan jo oppføre sæ å jør en innsats for samfunne, men dem e få!! takk!! Skriv Bokmål eller Nynorsk, hvis ikke sender jeg deg til Iran ikledd Uncle Sam drakt..:rules: Å herre så mye jeg skulle gitt for en innretning som tillot meg å stikke folk i andre biler, i øyet, med noe hardt og skarpt mens jeg selv kjørte. Gruppekjøp kanskje? ------ Irriterer meg at jeg ennå ikke har koblet opp hornet på bilen; - Spesielt når jeg sitter inni bilen og roper høyt, helt alene til f,eks idioten som står foran meg og kanskje 10 andre biler på grønt lys og blokkerer trafikken fordi vedkommende skal til venstre i krysset, men ikke tør legge seg ut på siden av veienangry2 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg vil klage villt over de forbanna komplotte idiotene som lager parkeringsbulker og andre riper! Ser jeg noen gjør det på hvem som helst bil, tilter jeg i vinkel! Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg