AnDtHo Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Dette er en "recent pic post" i dette ligger det at du kan poste bilder av deg selv som er tatt nylig, se på andres bilder, samt kommentere de andre bildene som ligger ute i tråden på en høfflig og normal måte. Rettningslinjene og nettikette gjelder like mye her som som ellers på forumet. Regler: Alle poster skal inneholde et bilde. Håper admins og moderatorer her kan være behjelpelige med å slette poster som ikke inneholder et bilde? Alle bilder skal være av deg, og dette skal fremgå veldig tydelig av bildet. Bildet skal være av nyere dato, helst tatt samme dag som du poster det. Nytt bilde hver gang, altså vi trenger ikke å se samme bildet flere ganger fordi du vil ha en tråd å skravle i. Bilder bør fortrinnsvis være av de vanligste formatene, altså JPG, JPEG eller PNG, og helst ikke over 2 MB per stk. Bilder som er av stort format eller høy oppløsning kan gjerne endres til et mindre format - tjenester som gjør dette smertefritt og gratis er f.eks imageshack. Tenkte dette var en morsom måte å få se ansiktene bak brukernavnene og kanskje noen smakebiter av hva folk driver med i garasjene rundt om.. Regler er lånt fra hardware forumet. Får begynne jeg da.. Mvh. Andtho Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Tok bilde av meg selv i alt støvet på bilen:) (Ja, jeg lager en grimase, ser ikke heeeelt sånn ut til vanlig:D) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 et bilde av med 20 mai i fjor..har akkurat kjørt mitt første heat i bilcross..kom på 3 plass i heatet.. har igrunn ikke forandra meg mye siden da.. Mvh Motorsportdude Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Bra folk henger seg på.. Holdt på å glemme.. :) Meg på dagen før sideways streetmeet.. Tatt av Joachim.. Husk at litt av poenget er at bildene er så nye som mulig.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Nyeste bildet av meg,sammen med dama mi :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Verneutstyr er viktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ikke såå nytt men.. jeg er sjaføren. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Piercing'en min.. :hug: Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ikke såå nytt men.. jeg er sjaføren. ute å råner på kaia no?:yodude: passa du på så purken så deg da?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ikke glemme bilde av deg selv i hver post nå da.. Sigdal i Januar.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 seneste bildet jeg har: Jeg hadde vel ikke akuratt piffet meg opp om noen lurer.:rolleyes: Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Et aldri så lite "emo" bilde av meg, lol. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg