Gå til innhold

Azzido's 02 A4 avant 130hk tdi.

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en liten tråd om min nyanskaffelse av bil. min 9 bil siden 2002 og nok den mest fornuftige av de alle.

En 2002 Audi A4 avant 130hk tdi. med alt utstyr som trengs for å komme seg til og fra jobb ;) cruisekontroll, klima, concert anlegget, 17" felger ++

Silkestrøken, langkjørt til og fra sverige, 158k på tellern. komplett servicehefte. skikkelig nybil følelse.

IMG_2380.sized.jpg

IMG_2399.sized.jpg

IMG_4920.sized.jpg

Første ting som skjer er å få den litt nærmere bakken. ellers så får vi se hva som skjer siden dette vil i førsteomgang fungere som en bruksbil.

for flere bilder gå her. http://gallery.azzido.no/Min-02-Audi-A4-1-9tdi-avant

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God plass til barnevogn og det hele i den der :)

Noen 19" og senking hadde gjort seg på den bilen der. :phatyo

Må få gratulere deg med ny bil babyhmm?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg litt til å få bil med 0.5 på mila, drivstoff avgifter som blir halvert osv.

samtidig som at det lukter fortsatt nybil i denne...

Sikkert ikke dette valget av bil dere hadde regna med at jeg skulle ende på med tanke på at jeg har hatt integra type r, hadde nissan silvia s15 i bestilling, hatt samtlige spreke bmw'r osv.

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fornuftig jeg;)

Er ikke så dumme de dieselmotorene heller, deilig med bra drag fra bunnen, og jevnt over bra med moment... Og 130 hesterne til audi er vel ganske spreke!

sant... går greit nok til hverdagsliter... chip så har man 180hk og 400nm på de i tillegg..

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider