Lada Påvver Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hei! Lurer fortsatt på hva dere syns jeg burde gjøre med min Niva, først og fremst når det gjelder lakk, evt eterhvert felger/dekk. Har kjøpt film til rutene i speilrefleks, men dere kan jo gjøre hva dere vil med dem uansett. Dette er jo ikke min bil, men nesten samme utgave. Min er jo så klart mye tøffere xD Lykke til :D http://all-model-cars.com/niva-photo/lada-niva-2121.jpg Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 linken funker ikke:s Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 finn noe mer utfordrende...den der orker jeg ikke begynne på... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Så la være, da.. Men det er nå sånn bil jeg har da, enten du vil eller ikke.. :P Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 noen slike felger kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traskas Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 http://i170.photobucket.com/albums/u251/traskas/lada-niva-2121.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banjin Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 finn noe mer utfordrende...den der orker jeg ikke begynne på... utfordrende, huhh. trodde vel knapt man kunne få no mer utfordrende enn en 4x4 og enda en niva. hadde jeg kunne så hadde jeg gjort det. er spennende og se hva folk kunne fått til med den. men med den innstillinga. huff. er like bra å la være å svare da. har selv en suzuki sj410 som jeg kunne tenkt å se hva folk hadde fått til med den. farge bytte og dekk og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banjin Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 http://i170.photobucket.com/albums/u251/traskas/lada-niva-2121.jpg den ble litt stillig. kanskje ikke rette fargen men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Traskas, den var veldig fin, da. Og ikke noe som er umulig å få til heller, men litt opplysninger fra biltilsynet om hva som er lovllig osv :) "Breddinga" som sitter på nå, er bare noen grå breddere i plastikk, men vært kult å fått til noe cleanere, noe slikt som du mekka på photoshop. Bilen min er knall rød, i forhold til den på bildet, har ikke tenkt å gjøre noe med fargen, annet enn å finpusse litt. Polere og litt sånn, så den blir pen. Ta en rustflekk på bakluka, fjerne logoer osv. Noen som vet hvor jeg får kjøpt bra rutesenker til frontruta? Takk for fine forslag! :) Tar gjerne i mot flere, da jeg etterhvert har tenkt å gjøre alvor av noe av det dere foreslår hvis det blir bra nok og får det godkjent :) Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg