Bowtietwister Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 ser jo rett bra ut da. Du får dra å prøve den! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Så veldig pen ut! Du kommer ikke til å angre verken på at du velger en caprice fremfor de mindre malibu'ene m.fl. eller at du velger en "dyrere" bil for å si det så. Sparer deg masse arbeid isåfall :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Enig.35000 er jo lommerusk i dag...Løp og kjøp hvis bilen er så bra som den se ut Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Enig.35000 er jo lommerusk i dag...Løp og kjøp hvis bilen er så bra som den se ut Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Slenger meg på posten her jeg også! ;) Er på utkikk etter en kul amerikaner som kan brukes litt. Helst en Chevrolet Monte Carlo SS 1987-1988 mod. Har lagt inn post under AMCAR her på forumet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gronbeck Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Prata med eieren av Capricen i dag. Den var ikke solgt, men hadde vært en og sett på den på fredag. Sa jeg skulle kontakte han om to tre uker og høre da, for jeg skal ha eksamen. Så kan jo hende den muligheten går fra meg, men må prioritere skole.. (kult) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Vet godt hva du snakker om, min mulighet går garantert i fra meg da jeg ikke har solgt primeran enda.. faan :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gronbeck Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kom over en Nova nå. '74 med 5,7 liters 350 motor.. 200 står det.. Noen som aner hvor mye dette bruker? MYE?! :) Hvilke feil bør man se etter på en slik bil? :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 350 motor ja. Nja den bruker litt mere enn 305'n som står i min framtidige bil(veldig snart). Uansett så bruker de v8'ere mye mer bensin enn en 1600cm japse motor. :P Sikker på at du skal ha en så gammel bil som første bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gronbeck Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Novaen var visst fra '73 også... Det er fryktelig gammelt ja, men siden den står i Lillestrøm skal jeg nok ta en titt på den.. Så også en pen dodge aspen også, men V6 og forhjulstrekk:P Hvor uaktuelt er det folkens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Novaen var visst fra '73 også... Det er fryktelig gammelt ja, men siden den står i Lillestrøm skal jeg nok ta en titt på den.. Så også en pen dodge aspen også, men V6 og forhjulstrekk:P Hvor uaktuelt er det folkens? Ikke tenk på den aspen greia, den bruker mer bensin en du tror, du kan mate en 350 og enda ha til en brus pr. mil. Husk at Novaen er veteran billig forsikring og ingen årsavgift. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gronbeck Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Forelsker meg lett i pent rødt skinninteriør! :D Her er hvertfall bilene. Kom med innspill. (Hvis dere vil :P) Nova FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. (Aspen) FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Skinn og skinn... er vel noe plast/skai de bruker :) Aspen'en så jo definitivt mere delikat ut innvendig men så veldig hele og fine ut begge to. er vel heller ikke mange aspen igjen her i landet Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Forelsker meg lett i pent rødt skinninteriør! :D Her er hvertfall bilene. Kom med innspill. (Hvis dere vil :P) Nova FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. (Aspen) FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Hvis du tenker et par år frem i tiden og du vil bytte til noe annet enn en av disse to, så må du selge og det er ingen tvil om hvem av disse bila du får mest for, og så er det tross alt 350 i den ene, det er jo V8 som du jakter etter, ellers så kan du jo kjøpe deg en BMW de ble levert med 6......, min mening er som du sikert skjønner gå for Novaen, det er ei fin brakke, og så strøken som den ser ut, kjøp GM.:disco Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Forelsker meg lett i pent rødt skinninteriør! :D Her er hvertfall bilene. Kom med innspill. (Hvis dere vil :P) Nova FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. (Aspen) FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Pell deg ned på Volla og kjøp Novaen umiddelbart (sjekk at den ikke er opprustet og lurvete i det elektriske først forresten). Den der var deilig erkeamerikansk vare fra 70-tallet. Jeg tviler riktignok på at Dodgen har forhjulsdrift, men du må jo ha åtter hvis du først skal ha deg amcar. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg