Gå til innhold

Min søte polo

Ranger emnet

Polosimen

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Søt Polo! :) Misunner deg fargen! hehe..

Åssen felger/dekk har du, og hvor mye senk?

Personlig er jeg litt usikker med meg selv om den panserforlengeren, men tøft med noe ikke alle andre har! Tøff leppe også! Så litt på den selv, men gikk for den "vanlige" Rieger leppa som "alle" har siden den er litt høyere midt på.

Men du har fått til noe bra her! :)

Stå på!

:phatyo

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt Polo! :) Misunner deg fargen! hehe..

Åssen felger/dekk har du, og hvor mye senk?

Personlig er jeg litt usikker med meg selv om den panserforlengeren, men tøft med noe ikke alle andre har! Tøff leppe også! Så litt på den selv, men gikk for den "vanlige" Rieger leppa som "alle" har siden den er litt høyere midt på.

Men du har fått til noe bra her! :)

Stå på!

:phatyo

Hehe takk ;)

Tenkte jeg skulle få en sveiser til å ta panseret, vet ikke hvor mye dem tar for sånnt. Dekka er 14x8 195-45 helt drit å kjøre med, men hva ofrer man ikke for skjønnheten hehe. Den er senka altformye det kan jeg si, men er litt usikker siden jeg gikk fra 16" til 14" ble veldig mye lavere av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe joa akkurat nå går den lite, olje lekasje i girkassa, så må få tak i en ny en, men dem vokser ikke akkurat på trær. Tenkte på å bytte til en bedre clutch også, kanskje sinti clutch? hørte at det var en gate versjon av den som ikke var så voldsom som den vanelige men har ikke noen erfaringer med det :( Men den går helt greit, holder følge med bruttern sin bil opp til 150-160 han har en volvo v70 190 gamp lavtrykksturbo, så er ganske fornøyd. Har ikke helt testa toppfarta men går glatt opp i 200. Jeg drev å sjekka litt på en nettside i tyskland om en turbo til denna modellen men datt fort ut av ideen når jeg så prisen :P

:iconsm

Men hadde vært tøfft da :P *dagdrømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider