Gå til innhold

Min søte polo

Ranger emnet

Polosimen

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. (A) Måtte jo få se skikkelig da :P

Nei, har ikke det.. det blei ikke noe bra bilder.. telefon var for treg så fikk ikke med bilen å sånn.. hehe.. dessverre :P

Men jeg skal si deg en ting, fy faen det gikk fort i svinga :P

Fant ut på vei hjem at det var lurt å sku hjula ordentlig på igjen siden det vingla litt hehe. Går ikke fort på langstrekka, men fort i svinga, var som å kjøre gocart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei ;) høres ikke så værst ut det.. Ja, det koster fort kroner..... :(

Jeg bestilte meg sideskjørt og bakleppe 17.April, men vet enda ikke når jeg kan få bakleppa... også mangler jeg en framleppe jeg har bestilt.. når jeg får det er det lakking. driver også å leter etter sånne xenon-lykter som du har.. Skal ikke ha nye framlykter vel..? ;) Også blir det gromme felger til året da :titties:

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 6 months later...
Hvis jeg gir på så drar frontfanger og potte av, pga sugen vei.. Hvor på grønland var detta og når?

Var vel forgårs elns..

Hvor på grønland det vet jeg ærlig talt ikke..heheh

jeg er ganske ny i området...

men er iallefall når du kommer fra ekebergtunellen mot oslo og tar av til rundkjøringen "oppe" og kjører mot høgre der..så til venstre etter 1 rundkjøring elns...

hakke peiling med andre ord:hello:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider