Gå til innhold

Får ikke ut CD-spilleren i Golfen

Ranger emnet

skogheim

Anbefalte innlegg

Originally posted by metz

møller har sikkert et par 'gafler' du kan låne, siden vw fortsatt bruker blaupunkt.. ellers får du sikkert knota den ut med no provisorisk utstyr, det er en enkel låsemekanisme du skal ha opp på hver side, så er det bare å trekke den ut.

Nope, ikke noe hull til de vanlige låsepinnene (da skulle jeg nok ha klart det...). Virker som om den er festet på innsiden med ett eller annet? Kanskje skrudd fast i bakkant?

Heller ikke noen andre åpninger på siden for låsemekanismer der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selve ramma til cdspilleren er festet i det ("panelet/rammen, der hvor alle bryterene er festet).

For å finne det ut, så kunne du jo bare løsne hele ramma, da finner du kanskje ut litt mer..

Er enkelt og vippe ut alle bryterene, så løsner du bare de skruene som du trenger, og vips så er den løs.

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by skogheim

Har en 89 GL som det (tror jeg da) sitter en original Blaupunkt-kassettspiller i.. Skal ha inn en CD-spiller men får ikke ut spilleren. Noen som vet hvordan disse er festet på Golfene?

Hvis ikke noe av dette funker.. så tar du bare hånda inn ved askebeger/luftkanalene under spillern der (må skru av noen deksler da)... Og dyttern ut:) gjorde jeg en gang jeg ikke fikk den ut:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde AKKURAT det samme problemet da jeg satte i cd-spilleren min.den gamle hølken av en blaupunkt ville IKKE ut.så det jeg gjorde, var rett og slett å rive den ut :rolleyes: . men før det løsnet jeg et svart deksel som gikk rundt spilleren.jeg ble så sinna at jeg ga faen..så lenge jeg fikk løs spilleren.rettere sagt, jeg løsnet den vel ikke..jeg slet den av :mad: . du trenger den ikke.dersom det ikke fulgte med et deksel til å ha rundt den nye cd-spilleren din da. lykke til!

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fjerna spilleren fra min a4 og jeg fant ikke noe hull å stikke noe skrutrekker eller lignende inn i her. Så jeg spurte om de på Møller kunne hjelpe meg og de fjernet den uten problemer. Når jeg ser på spilleren etterpå er det to smale spor i front som de har presset inn et eller annet som åpner en låsemekanisme.

Hvis det er et standard anlegg så ville jeg tatt turen til nærmeste forhandler.

De gjorde det gratis for meg. :)

1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat

1996 Audi A4 Avant 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider