Gå til innhold

Toyota Supra i Bilcross?

Ranger emnet


Finken

Anbefalte innlegg

Har en 84 mod supra for hånden, den er litt shabby og tenkte på og bytte den til meg i no greier.

2,8 liters Rekke sekser på 170hk, 5 trins kasse og original diffbrems.

 

Lurte litt på og ribbe den, bygge bur og kjøre bilcross, blir vel mest klubbløp og trening, samt no kjøring på isen om vinteren.

Ere noen som har litt trua?

 

Har ikke kjørt siden jeg kjørte som junior. Hadde vært morro og fått gassa litt igjen.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 84 mod supra for hånden, den er litt shabby og tenkte på og bytte den til meg i no greier.

2,8 liters Rekke sekser på 170hk, 5 trins kasse og original diffbrems.

 

Lurte litt på og ribbe den, bygge bur og kjøre bilcross, blir vel mest klubbløp og trening, samt no kjøring på isen om vinteren.

Ere noen som har litt trua?

 

Har ikke kjørt siden jeg kjørte som junior. Hadde vært morro og fått gassa litt igjen.

 

 

hehe, hadde nok vært morro det;) men den blir ikke litt tung da??

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det hadde vært gromt, men den hadde vell sikkrt blit kjøpt fort tenker jeg. Så spørs hvor lenge morro hadde vart;)

 

han sa jo han skulle kjøre klubbløp og trening med den da...

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubbløp og trening ja, og litt på isen om vinteren.

Det er en del rust på den og mye som må gjøres for at den skal bli strøken, og det gidder ikke jeg, så da tenkte jeg at jeg heller kunne ha det litt morro med den.

 

Den er kansje litt tung, men får ribba den for interiør og alt unødvendig så blir den jo litt lettere og ekke ute etter og sette noen rundetider jeg, det skal gå på tvers, må kjøre publikums vennlig, jeg vil tro det er like morro og vinne hos publikum som det er og stå på pallen.

 

Og så ga jeg bort et skrudd bur til en volvo engang, så han skylder meg et bur, så jeg må bare ribbe den jeg og så får han bygge bur, så er det bare for meg og tute og kjøre.

Må prøve og få henta denna bilen etterhvert.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en slik Supra på Landsfinalen på Krabyskogen. Var automat det da, men var fart i den egentlig.

 

syns den gikk dårlig jeg.. skal vedde for at runde tidene til lars erik med manta'n var bedre, og den manta'n er noe av det styggeste og mest herpa greiene som går i bilcross trur jeg, til og med gulvet var krølla og demper'ne var sykkelpumper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår