DynaCore Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 liverpoooooooooooooooool!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Du pissa ikke på deg vel? :P Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 I morgen skal Milan KNUSE Man Utd :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Fy faen sier jeg. Reina er min helt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ja, det hadde vært no :D:D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 When you walk through a storm Hold your chin up high And don't be afraid of the dark. At the end of a storm Is a golden sky And the sweet, silver song of a lark. Walk on, through the wind, Walk on, through the rain, Though your dreams be tossed and blown. Walk on, walk on with hope in your heart, And you'll never walk alone, You'll never walk alone. © Judy Garland Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 jeg veit ikke hvem som fortjente å vinne, eller hvem jeg helst ville sett på som kampens vinner. Men jeg kan si med hånda på hjertet, at det var hvertfall ikke Liverpool eller Chelsea! Så det var vanskelig for meg å håpe på noen for å si det sånn da! Får bare håpe Milan tar Manu i morra, samma hva Eggen sier! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 I morgen skal Milan KNUSE Man Utd :D Ja det kan du tro... Nå skal jeg trekke noen fantastiske konklusjoner her. Man U. - AC Roma kamp 2 : 7-1 (roflmao) Roma ligger over Milan i italiensk liga så da må jo Man U. vinne :op: Hadde vært kult med helengelsk finale også da (så lenge di røde vinner :op: ) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ja det kan du tro... Nå skal jeg trekke noen fantastiske konklusjoner her. Man U. - AC Roma kamp 2 : 7-1 (roflmao) Roma ligger over Milan i italiensk liga så da må jo Man U. vinne :op: Meget, meget, meget bra tenkt :D Bare synd Milan fikk endel poeng minus da, kan det ha noe med saken å gjøre!? :p Nei, Milan har ikke spilt godt ellers i serien heller, men nå er det en kamp! Milans kanskje viktigste kamp på lenge.. Derfor vinner milan 2-1 etter scoringer av Kaka, Inzaghi og Ronaldo! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Meget, meget, meget bra tenkt :D Bare synd Milan fikk endel poeng minus da, kan det ha noe med saken å gjøre!? :p Nei, Milan har ikke spilt godt ellers i serien heller, men nå er det en kamp! Milans kanskje viktigste kamp på lenge.. Derfor vinner milan 2-1 etter scoringer av Kaka, Inzaghi og Ronaldo! Tenker det holder med 1-0 helt til siste spilleminutt, så kommer Man U. og skårer 2 min på overtid som så mange ganger før =P Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Var skikkelig kjipt resultat. Hadde en U på oddsen :/ Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Fatter ikke hva dere prater om??.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Fatter ikke hva dere prater om??.. Det kalles Champions Leage (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184615) og omhandler fotball. Jeg fåreslår at du trykker på den store røde "x"en oppe i høyre hjørne for du begynner å se på andre menn med våte blikk :op: Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Fatter ikke hva dere prater om??.. Fotball ;) Du er jo så stor fotball fan, så burde vel vite det? :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 He he Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg