Tsbusa Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Fotball meg i ræva. (Og jeg har gått på fotball selv i 12 år..) Funker kun hvis man drikker seg dritings samtidig og heier på noe man egentlig ikke bryr seg om.. Næææh, F1 ja gutta. Formel 1, Grandiosa og cola! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 EspenS og Hansy, jeg vil bare informere dere om at jeg ikke snakker mer med dere i dag... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 EspenS og Hansy, jeg vil bare informere dere om at jeg ikke snakker mer med dere i dag... Å? Har det skjedd noe? :hvaskjera Jaja, det gikk jo som fortjent da :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Å? Har det skjedd noe? :hvaskjera Jaja, det gikk jo som fortjent da :D M not takin to you... Og det har ikke noe med CL å gjøre... Eller? Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 M not takin to you... Og det har ikke noe med CL å gjøre... Eller? Nei, ikke veit jeg! Men hvis du lurer, så kan jeg fortelle deg hvordan det gikk! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 *kremt3-0kremt* Var nesten da... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 fotball? sånn rund ting som visse idioter forguder over alt på jord og løper etter å prøver å sparke? Gud være med de jævla stakkarene som tror på dette tullet... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 fotball? sånn rund ting som visse idioter forguder over alt på jord og løper etter å prøver å sparke? Gud være med de jævla stakkarene som tror på dette tullet... JA :D Å Gud har da virkelig ikke noe med dette å gjøre! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 fotball? sånn rund ting som visse idioter forguder over alt på jord og løper etter å prøver å sparke? Gud være med de jævla stakkarene som tror på dette tullet... Ja, det er det jeg prøver å forklare disse stakkerenebabyhmm? Eller, vent... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 fotball? sånn rund ting som visse idioter forguder over alt på jord og løper etter å prøver å sparke? Gud være med de jævla stakkarene som tror på dette tullet... Bil? Mener du transportmidlet noen tåpelige fjomper kjører rundt i og kaller toppen av lykke, og bruker halve lønna på? Gud være med de stakkarene. If you catch my drift.. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hahaha, Milan ownage! Blir jo reprise dette her gitt, får håpe LFC eier de nok en gang ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hahaha, Milan ownage! Blir jo reprise dette her gitt, får håpe LFC eier de nok en gang ;) Vi får da virkelig håpe at milan tar igjen! Kanke si jeg unner Pool å vinne :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Espen og Espen: Ja, AC Milan skal vinne den kampen, det skylder dem meg etter i går. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Bra det er flere som sørger over gårsdagen. jeg ble plutselig milan-fan over natta.... Finalen får gå hvordan den vil, bare italienerne knuser Liverpool. Unner ikke LFC noe. Men Fowler tar bare å sniffer litt kritt også er de i gang. Stå på Man U, vi kan fortsatt ta the double. Syns vi United- fans skal være fornøyd med denne sesongen, det har vært et stort steg i riktig retning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Bra det er flere som sørger over gårsdagen. Stå på Man U, vi kan fortsatt ta the double. Syns vi United- fans skal være fornøyd med denne sesongen, det har vært et stort steg i riktig retning... Jo da, naa mangler vi bare at tastturet mitt blir norskt igjen saa jeg faar tilbake mine norske bokstaver. Noen som har peil{spoersmaaltein} Skjedde i dag, mens pcen stod paa... PM me! Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg