Gå til innhold

Jeg sier bare en ting...

Ranger emnet

DynaCore

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen, jeg er nærvøs forran finalen.. Tror helt ærlig talt liverpool skal slite godt på milan, men så har liverpool en tendens til og heve seg 14 hakk før sånne kamper.. Blir fantastisk:) You'll never walk alone...

Gleder meg jeg også. Liverpool har jo ligget under 0-3 og vunnet kamper før så de får til det utroligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få billett til finalen nå.. Faen til dyre dem er noen steder. Eneste som kan ødelegge for liverpool hos milan er nok Kaka..Håper han blir skadet før finalen, da er CL pokalen i boks :D Håper David Villa eller Eto`o kommer til liverpool i sommer..Trenger en klasse spiss som scorer jevnt med mye mål. Tror David Villa kommer i sommer, valencia leter etter en arvtager nå ihvertfall(Obafemi Martins).

Tror Daniel alves kanskje blir kjøpt og, selvom vi ikke trenger en ny høyreback når vi har finnan der.

YNWA :D

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pool blir snart det samme i Spania, som Arsenal er i Frankrike nå:P

Surt at vi ikke slo Chelsea i dag, slik at vi hadde gått forbi Chelsea, men men! Jeg har ikke store håpe for 3.plassen nå, pool slår desverre Charlton på søndag, og da er saken klar.

Men, nå har jeg bursdag på Søndag, å jeg veit hva jeg ønsker meg :D

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veit ikke hvem som fortjente å vinne, eller hvem jeg helst ville sett på som kampens vinner. Men jeg kan si med hånda på hjertet, at det var hvertfall ikke Liverpool eller Chelsea! Så det var vanskelig for meg å håpe på noen for å si det sånn da! Får bare håpe Milan tar Manu i morra, samma hva Eggen sier!

Hvorfor fortjener ikke Liverpool å vinne mener du?

Bra det er flere som sørger over gårsdagen.

jeg ble plutselig milan-fan over natta....

Finalen får gå hvordan den vil, bare italienerne knuser Liverpool. Unner ikke LFC noe. Men Fowler tar bare å sniffer litt kritt også er de i gang.

Stå på Man U, vi kan fortsatt ta the double. Syns vi United- fans skal være fornøyd med denne sesongen, det har vært et stort steg i riktig retning...

Som United supporter skjønner jeg at du ikke unner Liverpool noenting, siden jeg ikke unner noen av dere Cockney Mancs en dritt. Sånn er det, og sånn forblir det..

Men, er det noe vits å være usaklig fordiom? Joda, jeg vet at det er noe som kjennetegner United fans oppigjennom alle år, MEN hva i allverden har Robbie Fowler og hans sniffing av dørlinja mot Everton å gjøre med Champions League finalen? Vet du historien bak hvorfor Robbie gjorde dette, og alt rundt det? Eller kaster du det bare ut av deg?

Manchester United har gjort en god sesong, og med ett så svakt fotballag med noen gode induvialister som er i topp-klasse og ett fotballag med ståpåvilje og lagmoral har dem gjort en svært svært imponerende sesong, men tenk om dere hadde hatt skade på noen spillere, som f.eks C. Ronaldo eller P. Scholes? Akkurat som dere fikk nå i innspurten på midtforsvarerene deres. Uansett, jeg tar av meg hatten, det har vært en stor sesong av United i år, og det er pga sinnsykt samhold og stor lagmoral at dem vinner ligaen i år. Laget står på til siste slutt og gjerne 5minutter til. Men, om dere skal ta steget videre, så burde stallen utvides. Vi får se nå når Liverpool har kapital til å faktisk signere spillere som er garantert kvalitet og ikke må gamble på billigere kjøp.

Jeg prøver å få billett til finalen nå.. Faen til dyre dem er noen steder. Eneste som kan ødelegge for liverpool hos milan er nok Kaka..Håper han blir skadet før finalen, da er CL pokalen i boks :D Håper David Villa eller Eto`o kommer til liverpool i sommer..Trenger en klasse spiss som scorer jevnt med mye mål. Tror David Villa kommer i sommer, valencia leter etter en arvtager nå ihvertfall(Obafemi Martins).

Tror Daniel alves kanskje blir kjøpt og, selvom vi ikke trenger en ny høyreback når vi har finnan der.

YNWA :D

Det blir ikke lett å få tak i billett til denne finalen, dessverre. Milan fansen reiser mange fler enn dem gjorde til Istanbul. Sesongkortholdere og Fancardholdere med mer enn 6 Europakamper er ikke garantert billetter og det er få som har fått billetter av klubben i år, så det vil være stor rift rundt disse billettene, og mye større enn det var i Istanbul. Det er vel rundt 20000 billetter som havner på svartebørsmarkedet, så om du har penger til det, får du slå til - £1000 må du nok regne med, det var deg jeg blei tilbudt for min Liverpool - Chelsea billett utenfor Anfield den 1. Mai. Ellers er det svindyrt å reise til Aten nå, og det er ikke hotell igjen.

Mascherano tar seg av Kaka, og Milan har ett mye svakere lag i år enn dem hadde i 2005. Liverpool har ett mye sterkere lag. Grunnen til at United blei overkjørt av Milan er rett og slett mangelen av en defansiv midtbanespiller, da Michael Carrick ikke når Roy Keane til midt på leggen en gang, og Kaka fikk dra i trådene og styre hele kampen. Men, du skal ikke undervurdere Andrea Pirlo heller, han er arkitekten i Milan laget.

Anngående signeringer så er det så mye rykter at jeg ikke gidder å spekulere noe selv, men jeg vil tru at Daniel Alves kommer inn, siden han er fulgt av Rafa så tett og alltid er i fokus når vi skal handle, akkurat som Dirk Kuyt var. Ellers er det usikkert å si, men man skal ikke se bortifra at Benitez henter til seg Carlos Tevez til en god pris, pga allerede sammarbeid med Kia Joorbichain og MSI med Javier Mascherano.

We trust in Rafa :)

1mai.jpg

http://www.jonte.no/gallery/sosial_samv__r/tur__liverpool_-_chelsea/?page=1

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Det tragiske er ikke at fotballen lever, men at overalt hvor en snur seg, blir man påtvunget denne forferdelige idretten. Sett TV2 sporten? Det burde blitt kaldt "Fotballekstra, med noe annet hvis vi får tid" Hver jævla kveld dytter dem sendingene fulle av fotball, fotball, fotball. Er det ekstra ille får de jammen meg tid i hovedsendingen til nyhetene også. "Solskjær har vondt i halebeinet, hva gjør Åge Hareide nå?!??!?! Vil han finne en erstatter?!?!"

Tabloidene er enda verre. VG har jo prestert å lage en egen del som dem kalle "sporten". Her har dem nok en gang bommet på navnet. Er det så vanskelig og forstå at det finnes andre interesseområder en fotball? Og nei, jeg sitter ikke her å proklamerer for at det børr mere bil inn i medielyset. Men det går da ann å skriv om annet en forkjølelsen til en middelmådig midtbanespiller. Slikt som dette kan da umulig være førstesidestoff på norges største nettavis? --> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=195021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...