Gå til innhold

Er det noen World of Warcraft spillere her?

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Jeg kunne sikkert spilt et sånt spill. Men jeg hater riddere, trollmenn. ringenes her. urk fra gnork. hobbitter, sverd magistaver og rare hester osv osv.

Hadde vært gøy hvis det kom noe som lignet på wow som så mere ut som grand theft auto, i nåtid. Hvor man kanskje kunne være gangster, eller politi, hore eller hallikk, eller kanskje bare taxisjafør, en by hvor ingen innbyggere er boter, bortsett fra et par fyllikker og sånn på gatehjørnene kanskje?. Er jo noen boter i wow og.

Kan ikke noen av dere som har litt kontakter i spillindustrien foreslå¨dette til noen? Særlig du som hadde en søster som hadde en kjæreste som lagde spill. Jeg vil spille dette spillet!

Jeg har forresten sitti å sett en spille wow i mange timer for å se om det kan være noe gøy. Skal ikke nevne navn i tilfelle personen ønsker å være anonym. hehe.

høres genialt ut.. skal høre med han. tviler litt på at han kan gjøre noe med det.. men kan spørr i det minste..:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vashj, horde såklart :)

70 shammy ( Ottesen )

70 palla ( Sourcreamboy )

:)

Spiller det ganske mye fordi jeg syntes det er moro, men nøler ikke med å logge ut visst noen venner gjør noe... Skulle bare ønske det var flere folk med litt peiling og iq som spilte :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sikkert spilt et sånt spill. Men jeg hater riddere, trollmenn. ringenes her. urk fra gnork. hobbitter, sverd magistaver og rare hester osv osv.

Hadde vært gøy hvis det kom noe som lignet på wow som så mere ut som grand theft auto, i nåtid. Hvor man kanskje kunne være gangster, eller politi, hore eller hallikk, eller kanskje bare taxisjafør, en by hvor ingen innbyggere er boter, bortsett fra et par fyllikker og sånn på gatehjørnene kanskje?. Er jo noen boter i wow og.

Kan ikke noen av dere som har litt kontakter i spillindustrien foreslå¨dette til noen? Særlig du som hadde en søster som hadde en kjæreste som lagde spill. Jeg vil spille dette spillet!

Jeg har forresten sitti å sett en spille wow i mange timer for å se om det kan være noe gøy. Skal ikke nevne navn i tilfelle personen ønsker å være anonym. hehe.

Har aldri likt slik jeg heller hans, men alikevel har jeg over 80 dager ingame (du leste riktig nå ja:) )

selve spillet er bare dumt..det er jeg enig i ..men sitte me 3-4 kompiser på skype feks å prate piss mens man spiller så blir det par hakk gøyere...:phatyo

Enig, vi snakker somregel sammens med en vi har blitt kjent med i holland. Han sitter bare å røyker rev og ler :) hehe

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lvl 16 jeg på horde siden. hehe

Har ikke helt klart å funne meg tilrette i wow, men at mange gjør det har jeg ingen problem med å tro.. Urolig stort spill med endeløse muligheter. Men jeg er mer glad i spill med virklighetstro grafikk, og ikke fantasiverden grafikk som wow har.

Venter også spent på Age Of Connan da det ser ut som et spill som treffer meg bedre.

Venter også på S.T.A.L.K.E.R. da det er noe med historie som interesserer meg selv om jeg hater slike muterte monstere som kommer hoppende etter deg. Blir livredd :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67 Human Warrior @ Stormreaver

61 Blood Elf Priest @ Frostwhisper

55 Orc Hunter @ Magtheridon

Og en haug med 20-45 alts ^^

Spiller nesten aldri lenger, er ikke like gøy nå som det var før TBC :(

Men er på en måte glad for det, jeg spilte alt for mye...

'87 BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også spent på Age Of Connan da det ser ut som et spill som treffer meg bedre.

Venter også på S.T.A.L.K.E.R. da det er noe med historie som interesserer meg selv om jeg hater slike muterte monstere som kommer hoppende etter deg. Blir livredd :)

stakler er faen meg jævlig:P har vel kommi? eller en kompis har det i allefall.. etter han var på tg:P skremme dritten ut av deg da. husker jeg satt å spilte far cry.. så kommer en sånn jævel å hopper rett på ruta på bilen..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakler er faen meg jævlig:P har vel kommi? eller en kompis har det i allefall.. etter han var på tg:P skremme dritten ut av deg da. husker jeg satt å spilte far cry.. så kommer en sånn jævel å hopper rett på ruta på bilen..

jepp. hehe. god jeg ikke er alene :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67 Human Warrior @ Stormreaver

61 Blood Elf Priest @ Frostwhisper

55 Orc Hunter @ Magtheridon

Og en haug med 20-45 alts ^^

Spiller nesten aldri lenger, er ikke like gøy nå som det var før TBC :(

Men er på en måte glad for det, jeg spilte alt for mye...

Add "Druilia" til friends list og give whisper når du ser meg på ;) (stormreaver)

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...