Wolfenheart Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 i fjor en eller anna gang bestillte eg noen skiltplater fra bsbildeler. fekk de lynraskt i posten og gleda meg til å sette de på intill eg såg at skruehullene passa isje på plastplaten, og lengden var lengre enn skiltet som stod/står på bilen. spørsmålene er: 1. kordan kan eg fikse plata sånn at eg kan lage mine egne skruehull?? (bør tåle litt risting osv uten at den bare plutselig løsner:P) 2. eg må dermed skaffe meg nye skilt, og det eg lurte på.. lages det fremdeles helt kvite skilt eller må man på med det norske flagget for å få nye skilt (har isje noe imot flagget altså :) ) sånn her eg har kjøpt meg... må altså tette igjen hullene sånn at eg kan lage mine egne hull :driving edit: viss feil plassering så beklager eg eventuelt dette og ber noen om å flytte tråden istendefor sletting :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 1. Bruk en drill og bore nye huller? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 tror at viss eg gjør dette så blir hullene for store (mener de blir halvveis over noen andre som allerede er der) men kan jo kanskje være muligt? hmmm finner frem plata :P edit: viss noen lure på korfor eg isje spørte om størrelsen før så gjor eg faktisk det.. men svaret var at den passa te alle eu skilt... og da kan eg bare si.. okaaaaaay... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Kanskje du har skilt av den gamle typen som har et eller flere 1-tall i seg, da blir de skiltene kortere. Staten må alltid spare vettu.... De nye kan fåes med hvit lapp over det blå feltet tror jeg Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Får bestilt de nye skiltene uten flagg også. Det er bedre enn å klistre over flagget, for da blir reg nr stående mot høyre. Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 den e god folkens, takker for hjelpen... da e det på biltilsynet eller ka det dritet heter eg må på? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ja. Koster det samme for begge typene forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg