Gå til innhold

Bare jeg her som syns at fotball er en LANDEPLAGE og ikke kan fordra det ?

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hater fotball på TV,ellers også.

Men, det er litt gøy når man trommer sammen en jeng og okkuperer en fotballbane da..

Da er det amatørfotball for alle penga..

Iført arbeidstøy eller andre ting som ikke har det spøtt med sporten å gjøre.

Men, til syvende og sist...jeg hater fotball!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e helt sykt.. fotballen er blitt som en altfor innpåsliten stygg kjerring som aldri forsvinner eller blir mer aktraktiv jo mer en drikker..

 

jeg syns vi bilfrelste kunne startet en motbevegelse, vi kan kalle det "kampen mot kjønnsdiskriminering av homofile", så skal dere se at innen få år viser blir det 50%bilsport og 50% sport for homser (fotball og ski)

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste gangene fotball er bra,er når man spiller selv,eller sitter lamme gode venner og venniner og ser kamp.Men å sitte å se lamme gamlingen,på ekte kamp,eller alene,det ORKER jeg ikke.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slika t fotball er digg å spille, men det er ikke alle som har kropp til det (meg f.eks.).

 

Derrimot varmer det sinnsykt å høre 40.000 Unitedfans synke Solskjærsangen :D

 

Men nå er vel jeg en idrettsfrik generelt.

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksepterer fullt ut at mange liker fotball og at det er en stor sport. MEN så stor som TV 2 og VG gjør den til er den bare ikke. Det ligner på diskriminering når 1-2 sider i sportsbilaget i VG omhandler all annen sport, mens fotballen får 7-8 sider alene. Hvem f.. er interessert i om en eller annen jålebukk i fotballsko har ei tante som er blind.

Har rallydilla jeg, men om Petter Solberg har nytt bad har ingenting med rally og gjøre. Rally foregår på skogen, fotball på fotballbanen

 

TV 2 og deres fotball eksperter og analyser skal jeg forbigå i stillhet. Hvem f... orker å tilbringe en hel søndag midt på sommeren foran tv? Folk som gjør det bør oppsøke profesjonelle

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball er flott for de som liker å se på 22 spinkle gutter som løper rundt i korte shortser....for oss andre så hadde det vel nesten vært flott om det ble mer bilsport evt. Ikke bare "pettersolbergvantrallyvmooooogså over til fotball igjen. Riise nappet øyenbrynene sine idag, vi intervjuet han om hendelsen...."

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår