Gå til innhold

Bare jeg her som syns at fotball er en LANDEPLAGE og ikke kan fordra det ?

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

Spilte fotball konstant HELE barneskolen.. Etter det har jeg ikke satt beina mine på en fotballbane og det har jeg absolutt ingen planer om å gjøre igjen heller.

Fotball er kort sagt en landeplage!!! Helt korrekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakk om å være bitter.. ?

Ingen presser dere til å se følge med på fotball, dere må ikke om dere ikke har lyst.. Det er mye jeg ikke liker å følge med på, som går på tv etc, og er snakk om i media, men jeg respekterer andres interesse og lidenskap for det. F.eks Norsk Ski-sport, det bryr meg null, men det går på tv ofte, er mye om det i avisene, men det plager meg fortsatt ikke.. Samme med friidrett, heller ikke min ting, men jeg lar meg ikke plage av det..

Fotball er en stor lidenskap jeg har, og jeg følger Liverpool hver dag, i alt som skjer rundt klubben, jeg reiser til England for å se kamper og det er viktig for meg.. Men, jeg respekterer det at folk ikke har samme lidenskap og interesse for det som meg, så hvorfor kan ikke folk respektere min interesse og lidenskap?

Trur dere det er alle som liker at folk driver med bil, og alt med Rally og slikt, hvordan hadde dere reagert om dem klaget på at det gikk på TV osv?

Det å si: "Hva er interessant med å se 22 idioter springe etter en lærkule og prøve å få den i ett av de to målene?" er ikke akkurat saklig.. Du kan vikle alt her i verden på det viset, også virker det dønn kjedelig.

"Hva er interessant med å se en ting på 4hjul kjøre i runding?"

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Fotball er ikke sport lenger. Bare penger og soosegutter med for mye gele i håret. Og skuespill! ''Au au, dommer. Jeg slo kneet mitt og det var han der sin skyld...'' slutt å syt, du slår deg ikke så jævlig på gress. Er jo mykt jo.

UFC og shootfighting DET er ekte mannfolksport det. 1 mot 1 og førstemann som blir slått bevistløs har tapt:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball er en stor lidenskap jeg har, og jeg følger Liverpool hver dag, i alt som skjer rundt klubben, jeg reiser til England for å se kamper og det er viktig for meg.. Men, jeg respekterer det at folk ikke har samme lidenskap og interesse for det som meg, så hvorfor kan ikke folk respektere min interesse og lidenskap?

Da er vi to =)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball er ikke sport lenger. Bare penger og soosegutter med for mye gele i håret. Og skuespill! ''Au au, dommer. Jeg slo kneet mitt og det var han der sin skyld...'' slutt å syt, du slår deg ikke så jævlig på gress. Er jo mykt jo.

UFC og shootfighting DET er ekte mannfolksport det. 1 mot 1 og førstemann som blir slått bevistløs har tapt:D

Alt av kampsport på blir ganske kjedelig etter man har sett MMA ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror veldig mange ser og følger med på fotball bare for å værra litt med og ha no å prate med folk på jobben om....litt trist igrunn.

Når noen nevner fotball så svarer jeg at jeg ikke er interessert:m'm:

personlig hater jeg å se på fotball! spille derimot med kompiser er da noe som kan bli artig:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen nevner fotball så svarer jeg at jeg ikke er interessert:m'm:

personlig hater jeg å se på fotball! spille derimot med kompiser er da noe som kan bli artig:)

Helt enig med deg der. Eventuelt spille fotball med hjemmelagde regler :P kan bli ganske så artig!

Fotball er en fin måte å trimme på og da!

Men å se på og spille skikkelig serriøst er kjedelig.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball er greit for meg, så lenge jeg slipper å se det.

Sånn som det ligger an idag, er det ikke mulig å unngå å se det.

Når nyhetsendingen kjører saker om dumme ting fotballspillere har gjort, eller hvilke fotballspillere som har kommet på sykehuset, har det gått for langt. Man får pressa fotball nedover ørene allerede før sporten har begynt.

Når sporten har begynt, er det 90% fotball, så er det kanskje et klipp med en rallybil som suser forbi kamera og en tennisball som blir slått et par ganger fram og tilbake. Det hele avsluttes med litt ekstra fotball.

Jeg fikk etter hvert eurosport og var storfornøyd med at nå skulle jeg få se motorsport. BUT NO! Hver eneste gang jeg har skrudd på, har det vært fotball. Det samme gjelder med SportN.

Jeg liker heller ikke at skattepengene mine går til bygging av ny fotballstadion når de allerede har en som de ikke greier å fylle opp.

Fotballinteressen er tvunget på folket. Når media sier "fotball er kult", er hele Norge enig i at fotball faktisk er litt kult.

Hvis de kun hadde sendt curling, hadde det vært Norges folkesport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider