Gå til innhold

Bare jeg her som syns at fotball er en LANDEPLAGE og ikke kan fordra det ?

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

fotball er en landeplage. sammen med skisport, blir litt vel drittlei av all den sporten, trur ikke tv folka at det finnes folk som vil se mer bil eller no?

Som jeg skulle sagt det selv.

Vi lever i en nasjon der den "eneste" sporten man ser på er skiidret og fotball.

Jeg syns at det kunne bli dekt litt mere drifting og rallycross osv.

Drifting virker som en bannlyst aktivitet blandt TV, men det kan sikkert ha noe med at den ikke har vært så oppbrakt før nå.

Dette er ikke helt med saken og gjøre, men er samme poenget;

Kommunene satser kun på fotball og div. andre idretter som man ser på TV. Tar et lite eksempel her ifra Mo i Rana.

Nå er det planlagt flere idretsarenaer, med bla. ishockey, kunstgressbane etc. Med det sier dem at det forebygger dårlig miljø og stoff osv. Men jeg vil si det ikke er helt rett. For at dem kan bygge de arenaene, så må dem fjerne de få dirtbike-anleggene de har her.

Hva skall vi gjøre, vi som ikke driver med fotball osv?

Beklager alle skrivefeil.

Opel Rekord e2 caravan 2.2i

vw 1300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det planlagt flere idretsarenaer, med bla. ishockey, kunstgressbane etc. Med det sier dem at det forebygger dårlig miljø og stoff osv. Men jeg vil si det ikke er helt rett. For at dem kan bygge de arenaene, så må dem fjerne de få dirtbike-anleggene de har her.

Hva skall vi gjøre, vi som ikke driver med fotball osv?

Enda et eksempel på at politikerene "følger saueflokken" og gjør sånn de tror er rett uten å sjekke resten av verdens mening... At det står en eller flere digre arenaer der fjerner ikke hverken dårlig miljø eller dop...hvis de arenaene ikke har sporter som ungdommen vil drive med. Det SKAPER dårlig miljø,fordi de som ikke har interesse for lagsport (som ser ut til å være normen i dette landet) blir helt tilsidesatt,ofte med kommentaren "De som ikke liker fotball er det jo ikke så mange av,så vi har "dekket for mengden" av folket"...bortsett fra at det bare er i deres eget hode. Politikerene bør snart våkne og innse (både i bilmiljøet og sportsmessig) at individualisme "is here to stay"... hvorfor ellers har de såkalte "ekstremsportene" (som av en eller annen grunn er 99% "one man,one goal"-sporter...hint hint <- MANGE folk er lei av lagsport hvor de må forholde seg til andre hele tiden) hatt et så enormt oppsving de siste årene?

Er til å bli angry2 av...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det planlagt flere idretsarenaer, med bla. ishockey, kunstgressbane etc. Med det sier dem at det forebygger dårlig miljø og stoff osv. Men jeg vil si det ikke er helt rett.

HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA! en politikerspøk ;3.

sånne folk burdte man ikke stemme på igjen for å si det sånn.

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får se det de vil...men det skulle ikke vært så forbanna mye bias mot kun fotball,ski og Tour'en... Finnes så mye motorsport som kunne vært vist,men de vil vel ikke vise det av to grunner. 1: De har forannevnte sporter låst i hue de som bestemmer,og 2: Slikt er jo miljøverstinger...

skulle likt å se tour de france med R-sykler i stedet for tråsykler. la de kjøre på etanol, så kan de ikke si det forurenser for mye heller. eneste tilfellet hvor det hadde vært givende å se på også.

virker som om eneste muligheten man har for å drive med motorsport innen kommunene er at private aktører stiller område, maskiner og tiden sin til råde for å få til noe for ungdommen som vil gjøre noe annet enn å løpe etter en lærkule.

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider