Gå til innhold

The fast and the furious-galant på Hinna?

Ranger emnet


Sodex

Anbefalte innlegg

Eller, lakken så omtrent ut som i de bilene der i hvert fall. Så bare den stod parkert på motsatt side av Statoil (?) ikke langt unna Viking stadion i går. Var vel svart og grønn tror jeg, fikk ikke sett all verden, bare at den pekte seg ut blant de andre parkerte bilene der. Mulig at det ikke var en Galant heller (så i hvert fall litt sånn ut, men kanskje det var en Lancer/EVO?), med det var i hvert fall en fyr og ei dame som steg ut av den.

 

Etter alle disse diffuse opplysningene, er det noen som kjenner til bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den jeg også, hender seg den er å treffe på kvadrat på søndager også;)

 

Er det en Galant? Jeg fikk så vidt sett fronten og fargen før jeg var forbi nemlig :p Kanskje ikke helt en fargekombinasjon jeg ville ha valgt til Xedosen, men det er jo greit med noe mer fargerikt i bilparken her til lands også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge teksten på bilgalleri.net så er bilen bare eyecandy enda. orginal motor men den skal vist trimmes

 

Ah, tenkte kanskje han hadde lagt inn bilen i fjor, og at han med vinteren mente vinteren som var, men ser av kommentarene at de er av nyere dato...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. Har en Galant også, så litt kult å se at de kan bli fete med styling

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den det er snakk om synes jeg det er en skam å kalle den for F&F Galant. Den er sykt gjennomført sammenlignet med en F&F bil! :P

 

meiner du at bilene i f&f filmene ikke er gjennomført?!

 

men den der var faktisk ikke ille:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår