tveit'n Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 her er nokon bilder av min.. Siter Tveit'n Performance Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO745tic Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 her er nokon bilder av min og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 ingen sa at bilen måtte se bra ut :) Jeg melder meg på i bunnstriden, med denne vakre doningen: Før vinteren: Etter vinteren (modifikasjoner: slepetau-bulk foran på panser, opprusta framskjerm, mye rust på bakskjerm, bulka forskjerm, bulka bakskjerm, støtfanger bak flytta litt sideveis, eksosanlegg festa med strips og patentbånd, ødelagt motorfeste, hyling fra servo og girkasse, bulk i bagasjelokk etter subkasse som har vært på luftetur, 50-60% e85 i tanken osv osv): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoholic Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 for å se min bil, se signatur;p Har kjøpt lykt, sideblink og grill men har ikke montert det enda... mange fine biler her ja Siter Volvoholic... oh shit, its på norsk d e bærre lækkert http://www.bilforumet.no/prosjektforum/210252-volvoholic-volvo-740-vrak-bil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg