Gjest Phasel Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg har satt på senkesett på Golfen. Den er bare senket 35mm. 4-hjulskontrollen fra verksted tilsier at camber bak er feil. Dette er umulig å justere. Er det likvel mulighet får å få godkjent senkesettet? Har Biltilsynet noe å gå på +/-??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg har satt på senkesett på Golfen. Den er bare senket 35mm. 4-hjulskontrollen fra verksted tilsier at camber bak er feil. Dette er umulig å justere. Er det likvel mulighet får å få godkjent senkesettet? Har Biltilsynet noe å gå på +/-??? Det går bare du har hjulkontroll, lysjustering og TUV papirer:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 http://dev.sparklingblue.net/pics/bilforumet/senkesett_godkjenning.pdf Kan muligens slite litt om tall fra hjulstilling er uttafor toleransakrava VW har satt.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg har satt på senkesett på Golfen. Den er bare senket 35mm. 4-hjulskontrollen fra verksted tilsier at camber bak er feil. Dette er umulig å justere. Er det likvel mulighet får å få godkjent senkesettet? Har Biltilsynet noe å gå på +/-??? Få dem idiotene på verksted til å innse at camber er umulig å justere da :knock: Kan ikke gjøre NOE med det uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Få dem idiotene på verksted til å innse at camber er umulig å justere da :knock: Kan ikke gjøre NOE med det uansett. ??Regner med han bare har fått utskrift med røde tall? Hvorfor blir dem idioter for det? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 er vel noe med den der ventil (bremse?) også så du må ha papirer på? eller roter jeg? Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 lasteventil må justeres ved senking ja , men det fikser verksted foooort. Men kan et verksted godkjenne senkesette på bilen min om eg har alt av TUV papirer, eller MÅÅÅ eg på biltilsynet. Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Må på Biltilsynet, verksteder har ikke muligheter til enkeltgodkjenning og endringer i vognkort.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 hvis camber bak er feil, så er det vel noe som er skeivt bak der. Må vel ha papirer på lysjustering også tror jeg?! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 ??Regner med han bare har fått utskrift med røde tall? Hvorfor blir dem idioter for det? Da kan jo kanskje du komme og vise meg hvordan camberen justeres du da? :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Da kan jo kanskje du komme og vise meg hvordan camberen justeres du da? :usa:Når har jeg sagt det går?Programmet man bruker har vel referansetall fra VW på hvor verdien skal være (innafor to verdier). Om verdien er uttafor (noe den ofte blir på G3 med senk), kommer det opp røde tall på resultatet, UAVHENGIG om ting kan justeres eller ikke. Talla blir ikke grønne bare fordi man ikke kan justere dem. Hvor vanskelig er det? Skjønner fremdeles ikke hvorfor verkstedfolka er idioter, dem har jo ingenting med saken å gjøre. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Da kan jo kanskje du komme og vise meg hvordan camberen justeres du da? :usa: Kan vise deg det jeg hvis du kommer hit.. Ganske lett. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg har satt på senkesett på Golfen. Den er bare senket 35mm. 4-hjulskontrollen fra verksted tilsier at camber bak er feil. Dette er umulig å justere. Er det likvel mulighet får å få godkjent senkesettet? Har Biltilsynet noe å gå på +/-??? Offtopic: Hva er camber bak? :wonder: Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Kan vise deg det jeg hvis du kommer hit.. Ganske lett. Kan du beskrive hvordan du gjør det, eller ta bilder. Jeg har ikke tid eller lyst å kjøre sørover og regner med at du ikke kommer og viser meg det.. :) Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg