Gå til innhold

Lotus omega Kjører fra sivilpoliti i sverige

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

Syns det var ganske RÅTT!

Har vært noen tråder om det før, men ingen inneholdt link som funka ;) (og de var mange år gamle, før youtube så dagens lys)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den politibilen må vera sivil og utan blålys. virka som ingen kjørte inn til sida når dei kom. høre og ut som dei sitter å ler litt.....

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den er jo konge den videoen.. men lest på et forum at dette var han fyren som seinere la ut et mc klipp( han som snur seg på sykkelen foran snuten og viser fingeren i pur faen skap for de tok lappen hans) om dette er sant vet jeg ikke.. men virket troverdig da jeg leste det.. han var eieren av bilen og mistet lappen i retten:bambam:

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der skulle jeg greid med Cossien også hvis norsk politi er like trege. De tippa jo så vidt over 200 km/t, og det tok LANG tid. Men det er jo en sjanse å ta... plutselig står man der med motorras (eller girkasseras i mitt tilfelle er vel mer sansynlig)

Artig klipp. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
dette er jo sikkert nermere 5 år gammelt klipp

Ja, og hva så? Skjedde vel i 2002..

Skrev står øverst at det har vært vist før, men ingen av linkene funka i de gaaaamle trådene, så har du alt sett den, så fikk du se den igjen, fint for deg :)

Og laaaars, tja, hvor mye hk har du i cossien da? Mente å lese at det iaff var 400 hester ca i den omegan der...

Akselererte bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider