Gå til innhold

Lotus omega Kjører fra sivilpoliti i sverige

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

idoter bak rattet på begge bilene.

som CoilOver sier, "Ingen her som tenker på hva som hadde skjedd hvis en av førerene hadde truffet en motgående bil med en familie på tre."

men mest idiotisk må jo være purken. de ser bilen glatt drar i fra dem og etter neste sving så ser dem ingen lotus omega mer, men fordømt alikavell så skal de "følge" etter dem og presse stakkars sabben opp i 200.. de burde jo ha gitt seg med jakten så å si etter et par svinger, dem burde vite med en gang at de ikke har sjans. for alt de vet så kan omegaen ha svingt av vegen ?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan komme med litt info om den lotus omegan, den har nærmere 600hk og klarer 327km!

Leste et interju med han som eier den angående denne saken i bilsport for noen år siden, Nummer skiltet hans, står det 327km på ;) flytter seg godt den omegan ja, og politiet skulle stoppet jakten med engang, selvom veiene i sverige er store fine og breie, så hadde de null sjangs, den saaben hadde 197hk leste jeg meg til, og det fløtter seg greit det også..

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv tatt utryknings kurs og det ble aldri nevnt noe om hva som var det kjappeste man kunne kjøre. Man kan jo vike fra de fleste veitrafikklovene.

Men fornuften bør jo overta når man passerer 200, og ser bilen foran bare flyr avgårde. Hvis sivilsnuten bare har en liten "lampa" de putter på taket manuelt, så er den mye mindre synlig enn en vanlig lysbøyle. I tilegg er det dagtid og blålysene er ikke så effektive. Veien var jo åpen å fin, men virker litt teit at de følger på såpass lenge etter at han er forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe gøy å kjøre bil hvis man skal sitte å tenke konsekvenser hele tida da.

Hadde jeg vært snut på den filmen hadde jeg gjort akkurat det samme, om ikke værre.

200 er faktisk ikke så jævli fort.

Har man en unskyldning til å kjøre fort, bruk den for det den er verdt, man lever tross alt bare en gang..

(regner med jeg får pes for denne uttalelsen)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig kjøring av begge. Ingen her som tenker på hva som hadde skjedd hvis en av førerene hadde truffet en motgående bil med en familie på tre.

Omg. Ingen som sitter å tenker på det når du ligger så fort og er mitt i en jakt, da er det adrenalinet som pumper.:flushit:

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe gøy å kjøre bil hvis man skal sitte å tenke konsekvenser hele tida da.

Hadde jeg vært snut på den filmen hadde jeg gjort akkurat det samme, om ikke værre.

200 er faktisk ikke så jævli fort.

Har man en unskyldning til å kjøre fort, bruk den for det den er verdt, man lever tross alt bare en gang..

(regner med jeg får pes for denne uttalelsen)

WORD! jeg hadde gjort det samme!

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider