EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ja, da nærmer det seg fredag, og rundt 10 000 av norges russ skal innta Kongeparken og Stavanger! Lurer derfor på; Hvem her på BF skal nedover/oppover/vestover osv? Jeg drar fredag morgen, og det er meldt kanon vær hele helgen :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg bor her, så det blir ikke så lange turen...800-900 meter ;) Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 en ting skal dere ha klart: russetreffet er ikke i stavanger, men ålgård. Irreterer meg hver gang på det. Stavanger er 3,5mil og 30min borte. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 en ting skal dere ha klart: russetreffet er ikke i stavanger, men ålgård. Irreterer meg hver gang på det. Stavanger er 3,5mil og 30min borte. oj oj oj, fæle saker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 en ting skal dere ha klart: russetreffet er ikke i stavanger, men ålgård. Irreterer meg hver gang på det. Stavanger er 3,5mil og 30min borte. haha, beklager maks! Men iom at de som ikke bor på vestlandet vet at det heter Ålgård, så blir det stavanger! Står jo tross alt russetreffet i stavanger, kongeparken. på billetten å så! Tror ikke så mange hadde forstått hvis topicen var "Russetreff i Ålgård" Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Glad jeg er ferdig med russegreiene for noen år siden... Skjemmest bare av russen nå, så sinnsykt slappe. Huff. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Russ, hva er det? Slik går det når du tar en yrketsfaglig utdanning... har ikke vært russ jeg :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Savner russetiden jeg :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Hehe. Ekke det jeg savner mest nei. Sjåfør på bilen vår hele tia. Men gikk i pluss etter salg av russebilen da. Totalt +200 iregnet klær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Nå lurte jeg egentlig bare på om noen fra BP skal til stavanger, ikke meningene til alle angående russen, tidligere russetid osv! :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jepp, jeg skal. :D Bussen vår ruller i kveld, så blir det festing hele natta på vei ned også. Gleder meg som en unge. :) Og EspenS.. Hvis du er edru nok, så er det jo Max Power-treff rett utenfor Stavanger på dagen på lørdag. ;) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jepp, jeg skal. :D Bussen vår ruller i kveld, så blir det festing hele natta på vei ned også. Gleder meg som en unge. :) Og EspenS.. Hvis du er edru nok, så er det jo Max Power-treff rett utenfor Stavanger på dagen på lørdag. ;) Husk å ta bilder da Tee-Zee og EspenS,som dere legger ut her, så får vi andre sikkert noe å le av. Er vel alltids noe morsomt å ta bilde av på russetreff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Husk å ta bilder da Tee-Zee og EspenS,som dere legger ut her, så får vi andre sikkert noe å le av.Er vel alltids noe morsomt å ta bilde av på russetreff... Hehe. Spørs om jeg gidder å ta med meg kameraet mitt ned dit, da. :P Og mobilkameraet mitt er for crappy til å brukes. Men noen bilder kan jeg vel alltids klare å hoste opp. ;) Og ja, det er vel en del morsomt som skjer, men det er dog ikke alt som burde bli tatt bilde av. Haha. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Russ, hva er det? Slik går det når du tar en yrketsfaglig utdanning... har ikke vært russ jeg :D Gjorde jeg også, men var svartruss;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Gjorde jeg også, men var svartruss;) Ja, er jo en mulighet det, men det var ikke den store greia her da.. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg