Gå til innhold

Russetreff i Kongeparken, Stavanger!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

Jeg så store mengder med havarerte russebusser/biler langs E18 i går, hahaha faen som jeg lo da der de stod langs veien å mekka motor.

For å ikke snakke om de alt for tunge aggregatene de drar på, ikke rart det går gæli, hihihi.....

Skulle tro det gikk sport i å ha størst aggregat, så jo ut som tilhengerene skulle takke for seg hvert øyeblikk :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så store mengder med havarerte russebusser/biler langs E18 i går, hahaha faen som jeg lo da der de stod langs veien å mekka motor.

For å ikke snakke om de alt for tunge aggregatene de drar på, ikke rart det går gæli, hihihi.....

Skulle tro det gikk sport i å ha størst aggregat, så jo ut som tilhengerene skulle takke for seg hvert øyeblikk :D

Hehe

'92 Opel Omega 2.0I Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake igjen!

Satt på med bussen til dama ned, å det blei jo en artig tur for å si det sånn! Vi dro i 11-12 tia Torsdag kveld, for å kjøre ned på natta. Det å sove i en sånn buss ekke lett, så jeg satt oppe hele natta! Turen gikk greit den, helt til noen glemte å ta av chocken på aggregatet, så røykutviklinga var stor, og 24 jenter løp som rakkern i frykt for brann, mens Espen måtte opp på taket for å finne ut av dette. Så gikk turen videre og vi runda Mandal i halv7-7 tia, da ville ikke bussen reagere på gassen, og vi kjørte i 10-20km/t.

Dette resulterte i et times langt besøk hos en hyggelig bussmekaniker i Mandal, som ikke fant så mye feil, utenom en liten skrue som sto feil! Da bar det videre med en buss som aldri hadde reagert så bra på gassen før! Dette resulterte jo selvfølglig i fartsbot på 4000kr etter å ha blitt målt i 77 i 60 sona... Om ikke dette var nok, så var det selvfølgelig teknisk kontroll, noe som igjen resulterte i en times stopp! Derifra fra gikk det forsåvidt bra, å vi kom til Kongeparken i 2 tia, etter 14 timer fra Bærum!

For å gjøre hjem reisen enkel, JEG TOK TOGET!

Bilder fikk jeg selvfølgelig tatt, men orker ikke legge dem ut i dag, så jeg legger dem ut i morgen! Masse tøft!

Ånei TeeZee, jeg fikk ikke med meg no Max Power :P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der :P på "jobb" vel og merke :P

Han som jeg kjørte følgebilen til fikk også fartsbot.. 72 i 60 sona 2900.. Rart jeg ikke fikk bot med tanke på at jeg holdt følge med han :P Vi ble stoppa i kontroll rundt 21:30..

dro fra parken klokka 08:30 i morges og var hjemme ca 1700 og da hadde vi hatt 3 gode pauser på veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der :P på "jobb" vel og merke :P

Han som jeg kjørte følgebilen til fikk også fartsbot.. 72 i 60 sona 2900.. Rart jeg ikke fikk bot med tanke på at jeg holdt følge med han :P Vi ble stoppa i kontroll rundt 21:30..

dro fra parken klokka 08:30 i morges og var hjemme ca 1700 og da hadde vi hatt 3 gode pauser på veien..

Hva var din "jobb" Der ? :P vakt?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem i fem-tiden i går. Men da var jeg såpass sliten at jeg la meg for å sove, og sov til i dag. :P

Både turen ned og opp igjen gikk veldig greit. Bussen gikk strøkent begge veier, og vi avtalte å ikke drikke for mye i bussen p.g.a. pissepauser. Dermed klarte vi det på 8 timer hver vei. Eneste som var et lite problem var at vi ikke fikk sett film eller spilt PS2 på vei hjem, fordi luftfilteret på aggregatet gikk tett, og jeg orket ikke bytte det kl. 7 på søndag morgen. :P

Hvilken buss kjørte du med EspenS? Og hvilken buss jobba Kennet på?

Haha. Det var bussen til noen kompiser av meg som mista hengeren på vei nedover fant jeg ut i dag. Den bussen det var bilde av var en annen som ble taua fra Kristiansand. HolidaeIn, som mistet aggregatet, kjørte visstnok i fem minutter før de merket det. Det eneste som skjedde var heldigvis at det meide ned en lyktestolpe.

Fet helg var det uansett. ;D

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider