Gå til innhold

Verden er så alt for liten..

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

..tilogmed mindre enn man tror.

Bilforumet er ikke for meg kun et forum,men mer en møteplass,som blink,og nettby.

Bilforumet - Det nye møtestedet :D

Det hele startet med at jeg tilfeldigvis la til en random fyr til på msn,som hadde lagt ut msn-adressen sin her på forumet.

Han virka koselig,og var fra Tromsø,så derfor tok jeg sjansen og la denne personen til.

Jeg spurte om jeg fikk ta noen bilbilder av bilen,det fikk jeg lov til,fortsatte med at han var sjåfør på en fest,og endte med xx antall lodeturer i Tromsø.

Etterhvert fikk jeg vite at faren hans kom fra samme plass som min,og fikk vite navnet på besteforeldrene hans som også var fra samme plass om pappa.

Var nysjerrig,og spurte pappa om han kjente disse 2 personene,jada,det gjordet han.Så fikk jeg vite at pappa,og faren til denne personen her på bilforumet var bestevenner når de var mindre,det kom som et direkte sjokk på meg.Men oddsen er ganske liten for akkurat det.

Senere i år traff jeg ei vennine,av bestevenninen min,ble kjent med henne,og fikk vite at typen hennes hadde en prosjektråd på bilforumet.Jeg ble nysjerrig,og spurte om å sende link,det fikk jeg også :P

Spurte litt om denne bilen,men hun var ikke voldsomt bilintresert,og sa heller at jeg kunne legge til på msn.

Det gjordet jeg,ble bedre kjent med han,flott fyr.

Men plutselig en dag fikk jeg høre navnet til faren hans,og kom til å tenke på noe pappa sa,om dette navnet.

Han kom også fra samme plass som pappa er fra,uten at jeg viste det.

Måtte være nysjerrig,og måtte spørre pappa igjen,hvem var denne mystiske mannen?

Jo,det var faktisk en gammel bestekompis av pappa,som han var med mye før,sammen med pappa`en til den andre forummedlemmer nevnt lengre opp her.

Hva er oddsen,for at 3 tilfeldige bilforummedlemmer har alle foreldren som lekte sammen når de var ung,enda ingen av de foreldrene har noe kontakt nå?

Jeg tenker bare mer og mer,hvordan det EGENTLIG er mulig,men det er nå slik at det faktisk er det :P

Nå kjenner jeg at fingrene mine er slitne,og det er nok forumtøv fra den Unge Lovende Einan :D

Dette var altså dagens solskinnshistorie,selv om solen ikke skinner her i Tromsø :P

MVH

Hansy

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

givendes tråd :shake

Jeg driter i om du syns tråden er givende eller ikke,jeg syns iallefall historien er litt spesiell, og morsom.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansy driver organisert vennesøking via bilforumet, han lyver på alder og sender bilder av pene jenter og sier det er han. Jeg er selv et offer av hans metoder og ble lurt til et møtested rimelig lettkledd.

Pass på! Benytt anonymiteten dere har via internett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansy driver organisert vennesøking via bilforumet, han lyver på alder og sender bilder av pene jenter og sier det er han. Jeg er selv et offer av hans metoder og ble lurt til et møtested rimelig lettkledd.

"Internet, where the men are men and the girls are FBI Agents"

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan vedde på at det var sånne personer som deg som gjor at off-topic forumet gjekk til helvette sist gong. Om du ikkje har noko konstuktiv krtikk å sei så bør du la vere å skrive i tråden. Les reglane for off-topic nøye, og så prøve vi å beholde off-topic forumet...ikkje sant? :)

.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ler meg skakk! :D:D

Hansy: er faren din fra balsfjorden/mallangen?

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simonsen: Bite me! Jeg har mindre innlegg enn deg, og kan vedde på at jeg har skrevet mye mer saklig her inne, og hjulpet flere enn deg. Så hold kjeft og slutt å vedd på ting du ikke har peiling på, kanskje du står uten volvonøkler etter neste veddemål, det hadde jo vært synd! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider