Gå til innhold

Golf 1 deler, kompatibilitet for Golf 2 deler

Ranger emnet

flashlass

Anbefalte innlegg

Hei!

Fant ut av at dette kanskje var riktig forum å spørre om hjelp. Studerer for tiden i Bergen, men har en ener hjemme. Nylig var det tydligvis noen som var litt misunnerlige og har gjort innbrudd i bilen..:watchout

Da tok de frontrute,alt interiør, fanger forran og noen deler i motoren. Utrolig kjipt, men har ikke lyst til å gi opp bilen fordet.

Så fikk jeg nyss en en golf 2 som skal skrotes, men jeg kunne godt få den for vrakpanten hvis jeg ville pelle deler. Har skrudd en del på den gamle eneren (og de 2 andre jeg hadde før den)

Men hvorvidt deler fra 2'eren passer til 1'eren aner jeg ikke. Og siden jeg ikke er "hjemme" og kan se selv, tyr jeg til hjelp fra dere : noen som veit hvorvidt frontrute, frontfanger og seter forran og bak fra golf 2 passer til golf 1 ?

Mvh flashlass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla idioter. Blir så sint på sånt hærverk! Har en hytte i barnehagen som plukkes fra hverandre hver gang vi bygger noe nytt der. Etter tre ukers jobbing med barna er det bare flis igjen. Kan kanskje ikke sammenliknes, men med sånne folk skulle man bare tatt tak i tunga dems og røska ut involdene. Håper du finner en grei løsning på dette da :)

Lykke til

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar alle sammen!

Var jo kjipe greier det da, men finner vel noen 1'er deler på skrapen. Uheldigvis er det flere av de som har endt sine dager på veien.

Noen som sitter på erfaringstall i forhold hva dere tror jeg må ut med på skrapen ?

Selv (ut av det blå) tenkte jeg :

Forgasser : 350-500,-

Frontfanger : 300-500,-

Frontrute : 300-500,-

Men hvor mye jeg må ut med for interiør aner jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider