AlmeraGTI Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Da har jeg kjøpt meg en HPI RS4 3 med subaru karroseri. Bilen kom delvis som byggesett. Montering av servoer, dekk, karroserifester og lakke karroseri må man gjøre selv. Karroseriet blir lakkert i original impreza farge! Innkjøring av motor blir gjort i helga. Kommer flere bilder etterhvert når karroseriet og dekaler er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Er dette en ren asfalt racer? Er ikke store bakkeklaringen der. HPI RS4 Super Nitro eller noe heter den jeg kunne tenkt meg. Vet du noe om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Er dette en ren asfalt racer? Er ikke store bakkeklaringen der. HPI RS4 Super Nitro eller noe heter den jeg kunne tenkt meg. Vet du noe om den? Dette er en ren asfalt racer ja. Kan jo så klart bruke den på grusen også, men den trives best på asfalt ;) Super nitro er bygd for å kjøre på grus og tøffere terreng. Samme motor som sitter i min. Mer info finner du her: http://www.hpiracing.com/kits/snrally/snrally-m.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Da har jeg lakka og satt på dekaler på bilen min. Lakkeringa gikk bra, men noen av dekalene ble litt skrukket noen steder. Hadde litt hastverk med å få kjørt :D I morra må jeg stikke å kjøpe mere bensin. 1L gikk VELDIG fort! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 er dette dere en slik sint sak som klarer mere en 100 ? er litt vell lav da, grus kjøring er vel ikke så gøy da... fin bil da Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Hvor selger de HPI ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Macgyver er dette dere en slik sint sak som klarer mere en 100 ? er litt vell lav da, grus kjøring er vel ikke så gøy da... fin bil da Takk takk! Den gjør nok ikke 100 originalt med den motoren jeg har nå. Utvalget av motorer er stort. Den motoren som sitter i nå er på 2.5ccm 0.56hk 29000rpm. Du får mange motorer over 1hk som passer i bilen. Setter du i en motor på litt over 1hk og 2 trins kasse så nærmere du deg nok 100km/t. Skal du ha en 3.5ccm så må du ha andre motorfester har jeg lest. Tror ikke drivverket har så godt av det heller ;) Den er ganske lav ja. Får ikke lillefingeren under chassie :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Metro Hvor selger de HPI ? http://www.nortrading.no og http://www.martinsen-hobby.no kan du få kjøpt de. Jeg kjøpte min hos martinsen hobby. Var billigst der fant jeg ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg