ole12 Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Er det biler som er overprisa så er det Cosworth'er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 enig med deg der ole ;p og det burde vært påbudt å følge med rep.håndbok og en stor verktøykasse :D:D Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 ja og gratis deler og verksted ut levetiden til bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 så denne bilen på gatebil i helga... å fy faen så fin corrado, må være noe av det fineste jeg noen gang har sett :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 denne bilen er ikke på langt nær den fineste jeg har sett. senk, felger,halvbur,å skinn,å noen ekstra kg med mdf baki???? det kan hvem som helst få til. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Ting som koster trenger ikke alltid være det peneste. som interiøret. Syns selv sort er mye penere :) Hver sin smak er det jo, men overpriset det vil den alltid være så lenge den står til 200k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 har du penger så er ingenting noe problem. Eneste som er utenom det vanlige med den corradoen er interiøret. Synes selv den mangler litt for å bli veldig fin, som clean front, mere senk osv. Men for all del, en veldig fin corrado med utrolig pent interiør. Men den prisen? si meg når ble det slik at du fikk igjen hvert øre og mynt av det du påkoster bilen?? Og en annen ting, står at det er en 92 modell. Men det er det gamle typen interiør...hmmmm.......... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 press opp prisene det som er gjort på den bilen trenger ikke å koste allverden.vist du ser på skinninteriøret så er det en kombo av 2 farger å det tør jeg neste å si 100% at det ble corrado aldri levert med Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 aqualemon, interiøret er selvfølgelig sydd om av en skredder, tror ikke det kom helt gratis. Tenk heller på hva det ville koste å bygge en slik bil i norge: grunnbil: 100 000 for en grei vr i norge interiør: 30-40 000 easily ny lakk: 25 000 utvendige detaljer og senk: 20 000 felger og dekk: 20 000 (minst) motor tweaks og styling: 10 000 enig i at 200 000 blir en litt for høy salgspris for denne bilen, men det er jo litt surt å tape 50k på et års eierskap, eller hvor lenge han har hatt denne bilen. men i bunn og grunn vil jeg si at dette er den mest gjennomførte corradoen i norge. props for å hente den hit. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Er lett å grine over høy pris, men som Selbekk illustrerte, så ramler tusenlappene ganske for på. Tipper 200.000 er billigere en de fleste her hadde klart å bygge denne bilen for, og i hvertfall veldig mye mindre arbeid.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 denne bilen er ikke på langt nær den fineste jeg har sett. senk, felger,halvbur,å skinn,å noen ekstra kg med mdf baki???? det kan hvem som helst få til. Slå deg løs. Jeg venter i spenning på resultatet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hvor mange har sett denne radoen in real? er utrolig mye detaljer osv som er gjort, synes den bare var sykt pen jeg:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg