Gå til innhold

overprisa corrado?

Ranger emnet


sInnzYk

Anbefalte innlegg

har du penger så er ingenting noe problem.

Eneste som er utenom det vanlige med den corradoen er interiøret.

Synes selv den mangler litt for å bli veldig fin, som clean front, mere senk osv.

Men for all del, en veldig fin corrado med utrolig pent interiør.

Men den prisen? si meg når ble det slik at du fikk igjen hvert øre og mynt av det du påkoster bilen??

 

Og en annen ting, står at det er en 92 modell.

Men det er det gamle typen interiør...hmmmm..........

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aqualemon, interiøret er selvfølgelig sydd om av en skredder, tror ikke det kom helt gratis. Tenk heller på hva det ville koste å bygge en slik bil i norge:

 

grunnbil: 100 000 for en grei vr i norge

interiør: 30-40 000 easily

ny lakk: 25 000

utvendige detaljer og senk: 20 000

felger og dekk: 20 000 (minst)

motor tweaks og styling: 10 000

 

enig i at 200 000 blir en litt for høy salgspris for denne bilen, men det er jo litt surt å tape 50k på et års eierskap, eller hvor lenge han har hatt denne bilen.

 

men i bunn og grunn vil jeg si at dette er den mest gjennomførte corradoen i norge. props for å hente den hit.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lett å grine over høy pris, men som Selbekk illustrerte, så ramler tusenlappene ganske for på. Tipper 200.000 er billigere en de fleste her hadde klart å bygge denne bilen for, og i hvertfall veldig mye mindre arbeid..

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen er ikke på langt nær den fineste jeg har sett. senk, felger,halvbur,å skinn,å noen ekstra kg med mdf baki???? det kan hvem som helst få til.

 

Slå deg løs. Jeg venter i spenning på resultatet.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår