Hello100143 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er det noen annen måte jeg kan feste plater sammen når det gjelder bilkarroseri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Popnagler, lim.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg tenkte også på pop-nagler men da tenkte jeg kanskje og felle ned karroserie der jeg skulle ha pop-nagler så sparkle over.... Vil dette funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er det glassfiber? En som har gjort dette her: http://www.zatzy.com/showthread.php?t=276810&page=31&pp=20 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirOve Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Macgyver tape er tingen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 bruk 3M sin karosseri lim.den er utrolig god og sterk.kan lime det meste den den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Er det noen annen måte jeg kan feste plater sammen når det gjelder bilkarroseri? Spørsmålet er jo....:D HVOR og hva og hvorfor velge en kippkjapp løsning??:deng Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badjoo Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Spørsmålet er jo....:D HVOR og hva og hvorfor velge en kippkjapp løsning??:deng Fordi det er enkelt, billig å lett å få tak i. Er ikke alle som har mulighet for sveis. Jeg anbefaler deg å bruke karosserilim vist du ikke har sveise muligheter, popnagler blir bare tøv. dra på et kaross verskted å hør hvilket lim de anbefaler. Karosserilim er såogsi like sterkt som sveising, mange biler i dag som rett å slett limes sammen. Selvfølgelig er ramma eller annet bærende et unntak. Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 jo, men er vek ok på "skal bare tette hullet til EU" Men heller håpløst om det er snakk om varige hyggelige ombyggeninger....som liksom er tenkt å vare...utvendig på bilen... Derfor morro å vist hvor eller hva som skulle gjøres:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriHaaø Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 fikk anbefalt SIKAFLEX på et verksted e var på. til sånn karosserilim. noen som har noen erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 fikk anbefalt SIKAFLEX på et verksted e var på. til sånn karosserilim. noen som har noen erfaringer med dette? da ville eg heller ha brukt tec7 istedenfor Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Evt sealbond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg har faktisk tilgang på sveis, men den er på skolen som er 4.2 mil unna bilen.. Og bilen starter ikke for øyeblikket så jeg tror det blir litt vanskelig å dytte en bil 4.2 mil :S Men mindre deler som skjermer og dører kan jeg kanskje få med meg.. Har allerede sveisa en forskjerm som var i dårlig stand.. Jeg ser at det er noen deler på bilen som er popnaglet fra før av. F.eks bak ved bagasjerommet er det popnaglet ett par deler.. Men jeg skal prøve å bruke karroseri-lim, og se hvordan det går ;) Takk for tipsene folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Har da fått fadern til å kjøpe et splitter nytt sveiseapparat ;) Pluss en automatisk sveisemaske :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg