Bitchplz Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er det noen som vet hva FX står for? det står på et par coupe® Takk for svar. Siter - volvo 240 gle - mb 230 - mb 300 te - opel omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 F...... xtreme :P nei det lurer jeg også på, derfor fjerner jeg det;) Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bitchplz Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 HE he.. kanskje like greit:P har f*** leita etter hva det betyr i over en uke.. men men sikkert bare noe dritt.. F...... xtreme :P nei det lurer jeg også på, derfor fjerner jeg det;) Siter - volvo 240 gle - mb 230 - mb 300 te - opel omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 FX er vell bare en utstyrs betegnelse på liklinje som GL,LX osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bitchplz Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 jepp regne me d.. vet jo ikke ka gl eller lz eller fx står før :P ahh den der biln har æ sett før! du e fra Tromsø ja? Siter - volvo 240 gle - mb 230 - mb 300 te - opel omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg