Pålær`n Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Gjør som dem andre her og lager en bildetråd. Kamera: Nikon D50 Linse: Nikkor 18-55 Telelinse: Sigma 70-300 APO DG + litt annet gøy... Gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålarn Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Feite biler og bilder :D Neste samme nick btw :P Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålær`n Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Takk. Her er noen flere... Gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålær`n Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Lenge siden update her... Gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Fine bilder her. Likte bildet av driftworks silvian spesiellt godt. Den Audi quattroen, det er vel ikke en modellbil? eller har du bare bluret det ned rundt den? ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålær`n Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Fine bilder her. Likte bildet av driftworks silvian spesiellt godt. Den Audi quattroen, det er vel ikke en modellbil? eller har du bare bluret det ned rundt den? Takk. Audien er modellbil ja. Gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Tenkte meg det ja :p ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Det skal ikke opprettes flere bildetråder her. Bruk Galleriet, slik det står på denne forumbeskrivelsen.. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg