Stingah Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Hei Skulle sparkle noe på en spoiler så fikk jeg en liten luftboble midt på der jeg har sparkla. Er usikker om lakkerern vil få den bort med sprøytesparkel, og har egentlig dårlig erfaring med å sparkle luftbobler. Hva gjør proffene når dette skjer? :) Er glassfibersparkel fra plastic padding jeg har brukt. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er nok lite sannsynligt at der er noen proffe lakkerere som bruker sprøyteparkel nå til dags, er slipefyller som blir brukt av proffe lakkerere, men du bør jo legge på en finsparkel over glassfiber sparkelet, og luftbobbler og større porer bør jo sparkles Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ok, får legge ett lite lag lett-sparkel fra plastic padding i morra da.. Problemet jeg hadde sist var at når jeg la finsparkel i luftbobler så "falt" sparklet ut igjen bare jeg blåste hardt på det med kompressoren.. Dårlig rengjøring da eller? Kanskje jeg bør pusse ned bobla før jeg sparkler? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 det blir mye porer i glassfibersparkel:) bare å pusse godt å sparkle med finsparkel:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jepp, gjorde så, og resultatet ble flott :) Men problemet nå er at jeg har pusset gjennom det øverste laget i plasten og plaststøypen er ikke helt fri for bobler den heller.. faen Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hva pusser du med egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hva pusser du med egentlig? vinkelsliper? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 For hånd med 240 papir... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hmm vi pusser det vi vil skal sparkle med 120 til og med 80,lager jo bedre festegrunnlag til sparklen da, syntes kanskje 240 var litt fint til og legge sparkel oppå..hvis jeg forstår det riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hehe, nei pussa med 40 der jeg la sparkel. Men pussa sparkelen ned med 240. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg