Gå til innhold

Adrian N`s Volvo 740 Turbo Intercooler 1986

Ranger emnet


Adrian N

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siden du først har de greien på dashen ødelegger det nok ikke no mer om du borrer et hull til slangen. bare borr et par tiere mindre enn slangen måler, så den ikke ligger å svømmer i hullet.

 

Har egentlig ikke så lyst til å borre mer hull i dashbordet.

Den plata me måleren grua jeg meg til å feste bare for jeg måtte skru ned skruer i dashbordet, og syns det er galt nok. Hvis jeg en gang skal flytte måleren i f.eks A stolpen blir jo hullet der etter slangen, den Auto Gauge plata kommer jo alltid til å dekke til hullene så jeg fant ut at den kunne like gjærne bare skrues fast, og ikke teipes slik jeg tenkte først. Hvor bruker dere sette instrumentene deres?

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo målerne i luftdysene, for monasje i A stolpen er ikke helt min ting, sålenge det er volvo det er snakk om!

 

Er heller ikke så fan av å ha noe hengende i A stolpen, var som sagt bare et eksempel. Nå har jeg allerede skrudd fast Auto Gauge plata, så da gidder jeg ikke lage en plate til luftdysene.

 

Kjøpte de holderene mest for det var lettvindt, så synes jeg ikke det så så værst ut heller å ha de på dash`n, men er jo en smaksak da :)

 

Går det å stikke slangen i de luftdysene som skal blåse på frontruta? Eller er det kanaler som går ned der og er helt tette?

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan jeg informere om at den ene sikringa til venstre parklys foran og bak samt dashbordlys (Nr. 21 ellerno?) har smeltet\brent opp. Det er vell relatvt kjent at sikringsboksene ikke akkurat er det sterkeste ledd. Ihvertfall vet jeg om mange som har fått svidd av sikringsbokser.

 

Så nå har jeg skaffet meg ny sikringsboks

 

540.jpg

 

550.jpg

 

560.jpg

 

Er det noen som har prøvd å bytte sikringsboks selv?

 

Ser ut som det skal være kontakter du bare stikker i fra

sikring nr. 1-22, så det skal ikke være noen stor sak tipper

jeg, men de 4 sikringene som står på tværs helt framme der er

det bare ledninger til :wonder:

 

Får vell bare finne fram multimeteret og teste elektriker kunnskapene litt, i værst fall setter jeg bilen på Volvo så får de plages med det :D

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår