Gå til innhold

Adrian N`s Volvo 740 Turbo Intercooler 1986

Ranger emnet

Adrian N

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Very nice, om jeg skulle ha sagt det selv ! Hvor langt er du kommet med motor ihopsettingen da ? Skal rødde plass til langførtien i helgen og begynne å få tak i skjerm og framfanger, og muligens kansje se litt på AT'n. Så det blir sikkert råning til neste år =P Er det mulig å få kopi av R-Sport papirene så hadde det vært fint :volvopower:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Very nice, om jeg skulle ha sagt det selv ! Hvor langt er du kommet med motor ihopsettingen da ? Skal rødde plass til langførtien i helgen og begynne å få tak i skjerm og framfanger, og muligens kansje se litt på AT'n. Så det blir sikkert råning til neste år =P Er det mulig å få kopi av R-Sport papirene så hadde det vært fint :volvopower:

Thanks man :) Alt er satt ihop på selve blokken, mangler bare å bytte ventil tetninger så jeg får montert ihop og satt på toppen. Gidder bare ikke oppdatere tråden her når det er så lite aktivitet på den. Ja om du får massevis av tid til overs så kan du komme innom meg en tur å rydde garasjen min også :D

Ang de R-Sport papirene så er det bare å komme å hente de :)

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror jeg blir nok utslitt av å rydde min egen gitt,men er det rydding med snublebrus etterpå er det alltids tid neste helg eller noe sånt! Hva mangler du for å bytte ventiltetningene da ? R-Sport papira hørtes praktiske ut ja, stikker sikkert innom en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror jeg blir nok utslitt av å rydde min egen gitt,men er det rydding med snublebrus etterpå er det alltids tid neste helg eller noe sånt! Hva mangler du for å bytte ventiltetningene da ? R-Sport papira hørtes praktiske ut ja, stikker sikkert innom en dag!

Hva jeg mangler for å bytte tetninger? Viljestyrke! :D

Og forsåvidt nødvendig verktøy...

Ja det er ikke umulig at litt garasje festeligheter forekommer neste helg :) Bare dropp innom ja

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...