Hawkon88 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 meg og en kompiss lurer på om det er fartskontroller på 1. mai? eller er dette en fridag for politiet også? :) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 meg og en kompiss lurer på om det er fartskontroller på 1. mai? eller er dette en fridag for politiet også? :) Tja.. hvis det er en fridag for alle, er det en ypperlig dag for innbrudd, mordbrann og slagsmål. For å si det på den måten. Til og med busser kjører på denne dagen, så er nok ikke alle som har fri, desverre. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Har politiet fri Julaften? Det behøver ikke nødvendigvis å være fartskontroller, men politiet har ikke fri! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det hadde gjort seg om politi, ambulansevesen og brannvesen tok seg plutselig fri en dag du gitt Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 noen som kjenner noen i up som kan bekrefte eller noe shit? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Kom deg utom døra natt til 1. Mai så oppserverer du FORT att politiet IKKJE har fri denne dagen. ;) Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 I og med at jeg prata med politi etter midnatt natt til 1. så hadde de nok ikke fri. Dessuten vil jeg ha en god grunn til hvorfor de skal ha fri mens bensinstasjoner og kiosker har åpent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 noen som kjenner noen i up som kan bekrefte eller noe shit? Bekrefte hva? At de faktisk jobber? Politiet har aldri fri, enkelt å greit. Og UP er nok ute på veien selv på helligdager! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Spesielt på helligdager!:jail Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Stemmer det. Har snakket med en politi i fylla en gang om det dærre :P Jeg spurte hvordan dager man kunne svinkjøre på. Og fikk til svar at jeg kunne prøve hvordan som helst dag, men de var ute på jobb 365 dager i året. Så kjør heller fint :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Stemmer det. Har snakket med en politi i fylla en gang om det dærre :PJeg spurte hvordan dager man kunne svinkjøre på. Og fikk til svar at jeg kunne prøve hvordan som helst dag, men de var ute på jobb 365 dager i året. Så kjør heller fint :P en når det er skuddår da? er 366 dager da Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 en når det er skuddår da?er 366 dager da Med andre ord, 29 Februar er eneste dagen en kan svinekjøre. Betryggende :( Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240kjerra Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 natt til første mai er den verste dagen! jeg har aldri sett så mange politi biler og folk som passer på russen. jeg er selv russ i år, og jeg har telt 6 politibiler bare på strand området i koigen som ligger i hamar! jeg trur tvert imot at politiet har fri den dagen, tre politibiler stoppet en som fyllekjørte ved der vi festet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Det hadde gjort seg om politi, ambulansevesen og brannvesen tok seg plutselig fri en dag du gitt Huseiger: Huset mitt brenner! Brannvesenet: Beklager, men vi har fri i dag... :spin Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hvor dum i hodet er det egentlig mulig å bli? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg