buskmann Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Hei. Jeg har to spørsmål. Hva slags sivilbiler har politiet i Sørum? Er det bare en patrulje på vakt på kvelds- og nattestid? Slik at hvis man "vet" hvor den er, så er sjansen minimal for å bli tatt? Jeg glemmer nemlig stadig vekk å sette på blinklyset, vil ikke bli tatt av snuten. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Politiet bryr seg som regel ikke om feil lysbruk! Du vil sansynlig hvis få en advarsel om du blir stoppa. Her oppe kan du kjøre med kjørelys/spredere og parklys/spredere selv om det er bekk mørkt og midt på natta. Enste de gjør om de ser det, er og blinker med lysene til deg. Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg glemmer nemlig stadig vekk å sette på blinklyset, vil ikke bli tatt av snuten. Du har altså tenkt å tilpasse kjøremønsteret ditt etter hvor og når politiet er på veien, fremfor å bare lære deg å bruke blinklys? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg anbefaler deg og bruke lys riktig. Bedre for deg, bedre for oss andre. Når det er sagt går det en svart Nissan Primera sivilbil her. Dette karosseriet Også holder jo Svein Engen til der, og han er jo rimelig ivrig i tjenesten, kan man si. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Det hender jeg er uheldig og ligger litt over fartsgrensa også da. Han Engen har jeg hørt om ja. Det er han politimannen som ikke har noe liv, og står med laseren i grøfta på fritida også. Den Primeraen skal jeg holde utkikk etter. Fysjom. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg