Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 artig! Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Er det der i Islamabad? Skal til pakistan til sommer, skal ta masse bilder. Gleder meg allerede :D Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 ja.. he he.. fy faen som det kryr av fjortiser..som sitter bak million biler... artig:P Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hehe... Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Dem har biler borti der også ja. Rått Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Ser ut som det er ganske stort skille mellom de som har penger og de som ikke har penger i Pakistan. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Så en lignende film fra pakistan eller et lignende land der dem drav å race på gata med ferrarier og lamboer osv. Tøft å se på det, men trodde de hadde det så utrolig fælt der nede jeg, atpåtil sulter og skal ha penger fra andre land. Greit å se hva dem trenger penger til da :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg