Gå til innhold

Cerwin Vega...

Ranger emnet

mYgg3n

Anbefalte innlegg

Hvor kan man finne Cerwin Vega te bil ?? noen hjemme sia ... helst norske :P .... etter å teste en del elementer/høytaler, forsterke og "front-system" ... da blir det Cerwin Vega "midbas/mellomtone" høytaler og sub......... forsterker blir "DLS" .... diskankt der er jeg ikke sikker enda .... ska prøve og sette opp 2 PA diskatner bak i bilen en dag :P hehe , bare få å prøve/teste .....

er der noen der har noen bra "systemer" i bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja er lurt å sette opp sånn dempings "piss" i dørene ?? hehe

Ja, du får utrolig mye mer ut av høyttalerne hvis du demper skikkelig og helst får skrudd elementene fast i noe mer stabilt enn bare blekket i dørene. Lag gjerne en MDF ring som forsterkning på baksiden av dørplata e.l for å stive opp døra.

Når det gjelder utstyr så ville jeg helt klart tatt en ringerunde og fått tilbud på oppsett fra flere butikker, det kan være mye å spare på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang frontsett så er det beste tipset mitt å høre på diverse sett i den prisklassen du drømmer om. Gjerne på samme forsterker og cd-spiller, slik at det ikke er de som gjør utslaget.

Jeg personlig har ikke mye til overs for focal sine kvasse diskanter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk http://www.cerwinvega.no

Fikk CV V-Max5 frontsett derfra i dag:) Så ihvertfall veldig bra ut. Får testa det i slutten av neste uke regner jeg med. Kommer med tilbakemelding;)

hørtes godt ut :P da venter jeg litt å bestille elementer te u har testet dem ... håper oxo du kan hører om den går bra fra dyp bass te mellom bass .... og om de ikke skriker på høyt vollum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestiller ett to-veis delefilter og en del diskanter og noen front set .... viss der ikke noen der har noe te salg ???... ville teste videre elementer før jeg fast montere ..... selger jbl t595 te ca 1200;- ( selger dem fordi jeg ikke skjønner meg på dem OBS: skruene har jeg ikke funnet enda).... og pioner bokshøytaler te 500, der er monterings "kittet" borte, men d er bare å kjøpe en gjenget stang der passer , mutter og skiver ( kan finne det på jobben viss noen er interrsert) ...selger senere den "lille" forsterker og basskasse fra jbl.... frontsettene når jeg har funnet det rette .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider