hipolehip Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Eg har ei kasse på 2 x 40L til mine to Dynabel 9412 subber. Eg har også ei Dynabel 4501 monoblokk og drive dei med. Kassa er lukka og eg har hørt 40L er i meste lager, vill eg merke mykkje forskjell på og bygge ei ny kasse på 2 x 30l? noken som han samenligna 30L og 40L kasser? Ole-Johan Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Eg har ei kasse på 2 x 40L til mine to Dynabel 9412 subber. Eg har også ei Dynabel 4501 monoblokk og drive dei med. Kassa er lukka og eg har hørt 40L er i meste lager, vill eg merke mykkje forskjell på og bygge ei ny kasse på 2 x 30l? noken som han samenligna 30L og 40L kasser? Ole-Johan I 30L vill du få noe fastere bass, noe mer trøkk. Men 40L gir trolig mer dynamikk. Men er kanskje ikke like imponerene med lydvolum. Har du testa kassa i bilen din? Hva syns du? Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Eg har ei kasse på 2 x 40L til mine to Dynabel 9412 subber. Eg har også ei Dynabel 4501 monoblokk og drive dei med. Kassa er lukka og eg har hørt 40L er i meste lager, vill eg merke mykkje forskjell på og bygge ei ny kasse på 2 x 30l? noken som han samenligna 30L og 40L kasser? Ole-Johan En enkel måtte å finne ut dette på er å legge inn endel kolsser av tre og dermed fylle kasse opp slik at du minsker volumet med 10liter. Disse fester du bare fast innvendig i kassen med litt smelte lim, slik at de ikke skrankler rundt i kassen. Da slipper du å bygge deg en helt ny kasse for å høre hvilken bass du liker best. Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Okei. Skal prøve det!:) Har bygget kassa inn i en 740 og har dei vendt bakover. Veldig bra lyd men vanskelig og få lyden inn i bilen. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg