eirik med volvo Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 hei. er det noen som vet størrelsen på høytalerne i dashbordet, og i dørene foran og bak på en 945? vil helst slippe å demontere familiebilen for å finne ut det, det er sikkert noen her inne som vet! mvh eirik Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vovlo Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Er bare å skyve høytalerdekselet rett fram. :D Og på dashbordet må du vippe opp dekselet, og så er det 2 skrueklips. Virkelig enkelt;) Siter http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 har ikke bilen her, så da får vi ta det når jeg kommer hjem i kveld. skulle helst ha bestillt høytalere i dag, serru... Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg handlet ett 13cm Sony Xplod Komponentsett som jeg monterte i dørene forran Kjøpte og sånne løse ringer for og få de til og passe på orginale plasser i dørene forran. For og få på plass diskantene forran må du modifisere "ramma" under gitterdekselet. For og få opp gitterdekselene på dashbordet må du vippe opp en ca 1cm brei plastkant. Under der sitter det 2 klips. Du må løfte opp den lille runde i midten for og få ut hele klipset helt. Bak satte jeg i noen 6.5" høytalere jeg hadde fra min forrige bil. Passet rett inn uten problemer. Bare pass på att de ikke er for dype da de kan gå i vinduet og gjøre slik att du ikke får vinduet helt ned. mvh mortenwb Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240power1987 Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Er det lagt opp ledninger til høyttalerne i dashborad org? eller må du trekke selv? tror ikke jeg har noe på dashborad men vil gjerne ha det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg