wicky124 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 damer er forbruksvare..kommer og går...men...hmm..om fruen leser dette...ehm...finn dere en riktig jente...hmm... kebab? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 kebab? gjerne Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Ble bare sulten nå... :/ Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Teigen: Vi kan bytte. Damene er ikke interessert i meg. :P Slutt å tull a.. selv morra mi er etter deg.. :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Slutt å tull a.. selv morra mi er etter deg.. :hug: Var det ett komplemang? Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hvis mora hans er milf så :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hvis mora hans er milf så :D hahaha! lættis! men ja, lol for en tråd sier no jeg ass:P Men mye artig å lese her :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Var det ett komplemang? Du har ikke sett morra mi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Teigen: Vi kan bytte. Damene er ikke interessert i meg. :P Vi lider av samme sykdommen. Men er egentlig greit, så kan jeg bruke pengene og fritiden på noe annet enn stress. Men så klart, er enkelte ganger man ser noen å tenker "Faen så digg det hadde vært med dame nå", men inntil videre kalrer jeg meg fint:) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 jeg tenker heller "så fint det hadde vært med DAMER nå.." også tar jeg ett par tlf og det kryr av dem...hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Minner meg om en kompis fra gamledaga på IRC. "Jeg er kåt. *Logge på MSN*" :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Du har ikke sett morra mi.. Helt sikker? :angelsmili: Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Var den reima inne på jobb idag gitt.. Ikke så gammel da, 17-18 år kanskje, går fint det...:D Var med far sin.. Skulle hente en ny bil.. Som de skulle til Bergen med, tror de er derfra... Ahh, pen hu var.. hehe. Kunne nesten ikke glane for mye heller, passer seg dårlig under kunde undersøkelsene senere: "Ansatt ved verkstedet stirret på min datter" God Helg! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten dem. Jeg har det med å falle for damer som ikke liker meg, og de som faler for meg går jeg fort lei av. Damer er mine største gleder, men også mine største sorger og skuffelser... Kjærlighetssorg nå, og har hatt det i over en måned nå.. Klarer bare ikke møte nye! Damer kan også gi sykdommer, stygge sykdommer.(mitt tilfelle forkjølelse) Forkjøla etter en litt utagerende russefeiring :usa: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg har det med å falle for damer som ikke liker meg, og de som faler for meg går jeg fort lei av. Word! Alltid slik med meg og, det suger hardt. Skulle fantes en vidundermedisin som gjorde at de var bundet til deg, ikke spurte om penger til ting og tang, gjorde alt du bad om og holdt seg unna og ikke maste når du ville :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg