Erik Braseth Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 jeg skal gifte meg rik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Word! Alltid slik med meg og, det suger hardt. Skulle fantes en vidundermedisin som gjorde at de var bundet til deg, ikke spurte om penger til ting og tang, gjorde alt du bad om og holdt seg unna og ikke maste når du ville :D Er så enig med deg.. Det finnes jenter du er villig til å gjøre absolutt hva som helst for. Jenter du tenker på hele tiden, og opptar all fritida di, men som samtidig rett å slett bare vil være venner...(når det kommer til stykket) Du tror du har møtt den rette, men de er ikke helt overbevist.. Det er så kjipt det der! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Fant drømmedama jeg... Hemmeligheten er å ikke gi etter på luremusene, er ikke noe å hente der det ikke blir serriøst heller, bare brukt fitte og problemer. Mye greier å fortelle barn og barne barn om at mor/bestemor er den eneste jenta/dama for pappa/bestefar :usa: Ble kanskje litt klissent, men man slipper problemer og klamydia :lol: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Vennefella suger.. unngå for all del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Vennefella suger.. unngå for all del. Tror jeg sitter i den nå:( Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Morro å se synet fra dere gutta også må jeg si;) Er ikke hver dag det gitt:) Men det å komme i den fella der den ene ser på deg som venn og den andre vil noe annet er alltid kjip. Kjip begge veier egentlig:| Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 surt å bli lurt...sulten og tørst..men f!tte først..hahahaa Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Vennesonen er den største forbannelsen siden gud jevnet Sodoma og Gomora med jorden. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Akkurat som filmen Just Friends (god film btw) Har alltid møtt jenter som ikke liker meg (eller omvendt) så blir man enig om å bare være venner. Deretter snakker man aldri med den personen igjen. Men NÅ(!) tror jeg at jeg har finni drømmedama.. Er sååå forelska jeg;) (nå følte jeg meg litt skeiv) Hehe Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Minner meg om en kompis fra gamledaga på IRC. "Jeg er kåt. *Logge på MSN*" :P haha:D Alle har hørt den: Jeg har en kompis som ... osv.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Vennefella suger.. unngå for all del. Sittet i den i nesten et år snart nå, og kommer meg fortsatt ikke ut!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Sittet i den i nesten et år snart nå, og kommer meg fortsatt ikke ut!! jeg kan få deg ut derfra..bare gi meg bilde og nr til jenta så skal jeg få henne til å bli forelska i meg..hm... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Er så enig med deg..Det finnes jenter du er villig til å gjøre absolutt hva som helst for. Jenter du tenker på hele tiden, og opptar all fritida di, men som samtidig rett å slett bare vil være venner...(når det kommer til stykket) Du tror du har møtt den rette, men de er ikke helt overbevist.. Det er så kjipt det der! Word! Men det som er greia er at jenta du likte som bare så på deg som en god venn, er god å ha når du trenger en å prate med tbfh. Sittet i den i nesten et år snart nå, og kommer meg fortsatt ikke ut!! Den er jævlig, har også vært der før. Endte opp med atjeg fortalte hun alt sammen. Men ble nok "bare" god venn med hu ja. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 jeg liker å være "god venn" med jenter..hmm... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Word! Men det som er greia er at jenta du likte som bare så på deg som en god venn, er god å ha når du trenger en å prate med tbfh. Den er jævlig, har også vært der før. Endte opp med atjeg fortalte hun alt sammen. Men ble nok "bare" god venn med hu ja. Har fortalt alt opptil flere ganger, uten å vært like heldig med å overbevise henne. Håper det går over snart. Begynner å bli temmelig lei for å si det mildt. Har hatt flere forhold innimellom også, men enkelte person glemmer man rett og slett ikke. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg