Øyvind Ryeng Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Denne her er relatért: I love my computer you're always in the mood I get so turned on when I turn on you I love my computer you never ask for more You can be a princess or you can be my whore And it's never been quite so easy I've never been quite so ugly All I need to do is click on you and we'll be joined in the most soul-less way And we'll never ruin each other's day 'cuz when I'm through I just click and you just go away -Bad Religion - I Love my Computer. Selv går jeg på fjerde året uten dame etter at hun forrige knivet meg i hjertet på verst tenkelig vis. Så da tenkte jeg med meg selv: "Fuck it; jeg gidder ikke å kaste bort mere energi eller kroner på detta'". Jeg regner med når jeg etterhvert får bygget hus og har ei stasjonsvogn på gårdsplassen kommer jeg til å svømme i verpeklare kvinnfolk som forhåpentligvis er gamle nok til å ha horet fra seg. Importvarer er selvfølgelig heller ikke dumt - jeg tror jeg godt kan trives med ei gul ei, som sier "onegaishimasu", "douitashimashite", "anata no koto daisuki desu~" og "kekkon shimashou" (men så er jeg også sterkt forutintatt og desillusjonért av all animeen jeg har sett). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Til den tråden her sier jeg bare: Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 chuck norris tar mr.T Chuck Norris støtter vår venn George Walker Bush, har mistet litt av respekten for ham. Men sure, hardcore, det er han. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg