Gå til innhold

kadett e gsi x20xev

Ranger emnet


t--bear

Anbefalte innlegg

Det lar seg fint gjøre. Det lønner seg og skjøte på en siden av kontakten. Vanligvis kappe på motorsiden og skjøte innpå en tamp fra det gamle motorledningsnettet.

Viktig er også Brun, brun/gul, brun/hvit som kommer ut av hjernen. Det er diagnose og motorlampe.

 

X20XEV krever signal fra hastighetsgiver, ellers går den i nødmodus. Da MÅ du enten ha giver på kassa eller uttak fra speedo (Blå/rød)

 

Koblingsskjema og diverse

Opel Combo B 1,8 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er original girkasse som sitter på så tror det skulle la seg fikse...tror egentlig det største problemet mitt nå er at hvis jeg klipper ledningene ved x5-kontakten på motornettet for å sette på den originale, hvordan finner jeg ut hvor ledningene på kontakten skal sitte? Ville det vært det beste å skaffe koblingsskjema fra motor og bil eller finnes det en enklere forklaring på dette? Er endel flere ledninger på kontakten på bilen enn kontakten fra motoren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår