Turboed1 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Maskinstøy!Faan får øresus av de greiene der over lengre tid! Feite hørselvern (evt.+ øreplugger inni) er tingen... hadde øresus i 3 måneder etter en liten eksplosjon en gang...ikke noe jeg vil ha hele livet. Anbefales ikke... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Eastclubbers - The Real Thing Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 P4 Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hører fortsatt mest maskinstøy. Turboed1:Har 30%nedsatt hørsel på venstre øre pga. en liten eksplosjon jeg. Blir et litt interessant lydspekter når det er konstant uling rundt meg...men, har hørselvern nå da=) Meget bedre. Hatt hørselvern i dag, og jeg er faktisk ikke utslitt en gang...tror hørselvern er en jævla go ide hver dag fremover. Første gang på lenge jeg ikke har hodepine på jobb... Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Mindhunters - Scream @Skurk: Jeg lærte fort etter at portinga begynte å gi meg øresus igjen...ville ikke ha hverken det eller hodepinen tilbake. Så det ble noen 1K's skytterhørselvern. Det og "slalombrillene" fra Würth foran øya er de to beste tinga jeg har kjøpt... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Lifesavas - Soldierfied Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 luftblåse spiss inn på verkstedet. drygt å høre på. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Norma Sheffield - I Just Wanna Call You Now (inital d musikk:m'm: ) Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Robbie Williams - Angels Og sitter med jæger flaska, som er iskald og super, deilig, det er helg:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Petter - Det grå bra nu Tror alle engelskmennene lurer litt på hva de sier. :P Haha. Klar for fylla i dag igjen! :D Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Venstre øre: Idol Høyre øre: Tinnitus etter uklok omgang med håndvåpen i yngre dager Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Høyre øre: Tinnitus etter uklok omgang med håndvåpen i yngre dager Et under at jeg ikke har det for godt der... Fullauto med AK-47 etc. uten vern var ikke noe sjakktrekk. Hadde vel flaks... :) For topic's skyld: Nostrum - Mindgames Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 - Sasha - Live At Temple Of Love Rockefeller - Oslo 12.08.2000 (167:21) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Stephen Lynch - Grandfather Song Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Oceanlab feat. Justine Suissa - Satellite (Above & Beyond Remix) ...anbefales på det sterkeste. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg